Microsoft zverejnil nové updaty, ktoré prichádzajú do DX12, špeciálne do raytracing časti. Spúšťajú totiž DirectX Raytracing Tier 1.1, ktorý sa rozšíri oproti pôvodnému. Pribudnú extra shadery do aktuálnych možnosti renderovania raytracingu, pribudnú adaptívne algoritmy na renderovanie lúčov a teda engine sa môže automaticky rozhodovať o kvalite raytracingu podľa aktuálneho výkonu. Pribudnú nové možnosti presnejšieho ovládania raytracingu, čo umožní DXR nové možnosti napríklad na fyziku.
Pribudne DirectX Mesh Shader, čo je nextgen shader na výpočet geometrie, a teda nahradzuje vertext shadery, hull shadery, tessellator a ďalšie funkcie. Ponúkne flexibilnosť a výkon. Doplní do DirectX sampler feedback, ktorý bude zaznamenávať, ktoré časti textúr boli zobrazené a umožní to zlepšiť streaming textúr. Napríklad na načítanie určitej časti kvalitnejšej textúry.
Tieto funkcie už môžu vývojári začať používať a rovno implementovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 164
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 236
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 57
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 43
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >