Techdemo nextgen hry vraj ukázalo, čoho bude schopná nová generácia konzol

Bývalý redaktor časopisu GameFan hovorí, že mal možnosť vidieť technické demo, ktoré ukazuje posuny novej generácie.

pridal Gam_er 19.10.2019 o 10:30 pod hry
Techdemo nextgen hry vraj ukázalo, čoho bude schopná nová generácia konzol

HRY > NOVINKY >

Aj keď sme počuli veľa leakov o prichádzajúcej generácii konzol PlayStation 5 a Xbox Scarlett, stále nemáme predstavu o tom, čo vo výsledku dokážu. Podľa nedávnej správy však nové konzoly prinesú posun ďalej, než aký sme mohli vidieť v tých najpôsobivejších hrách tejto generácie. Svoj report uverejnil bývalý redaktor časopisu GameFan na serveri ResetEra.

Tvrdí, že nedávno videl technickú ukážku multiplatformovej hry v otvorenom svete, ktorá sa vyvíja pre PlayStation 5, Xbox Scarlett a PC. Hardvér poháňala aktuálna generácia Navi grafík od AMD. Demo nebolo dokonale optimalizované a malo byť ďaleko pred hrami ako Red Dead Redemption 2 a The Last of Us Part 2, pokiaľ teda ide o rozsah, osvetlenie a dynamiku prostredia:

"Demo, ktoré som videl, malo tú najlepšiu grafiku v reálnom čase, akú som kedy videl. A tým myslím, že to vyzeralo ako skutočný svet, ktorý môžete hrať. Nešlo o nejaké super leštené technické demo UE4 alebo Unity, ktoré by ste videli na GDC. To, čo som videl, sa podľa môjho názoru nedá zameniť so súčasnou generáciou počítačov a konzol. 

Aby bolo jasné, pokiaľ ide o rozsah, osvetlenie a dynamiku prostredia, je to úplne iná liga, než RDR2 a TLOU2. A áno, bolo to pre mňa ako Shadowfall moment v tom, že sa to zdalo úplne odlišné od toho, na čo som bol zvyknutý v predchádzajúcej generácii. Framerate bolo niekde na rozmedzí 25-30 fps (treba znova podotknúť, že išlo o technické demo), ale keď som to prvýkrát videl, povedal som nahlas WTF.

Jedna vec, ktorá ma upútala najviac, bola kvalita tieňov. Demo ukázalo asi 2 až 3 metre vysoké kríky. Keď sa kymácali vo vetre, vrhali pohybujúce sa tiene s naozaj dokonalými detailami. Ten ker mohol mať asi 75 až 100 vetiev a stovky listov. Tie tiene boli šialené. Celková kvalita obrazu bola neuveriteľne dotiahnutá. Ako by použili super duper AA.

Hra bola v plnom rozlíšení 2160p. Samozrejme tam neboli žiadne odlesky ani grafické finty na prekrytie nedokonalostí. Skutočne išlo o čisté riešenie grafickej stránky.

Potvrdilo sa tiež, že to celé išlo na Navi grafike. V zásade nová generácia hardvéru znovu posunie vizuál a aj svety vpred, keďže autori sa už nebudú musieť obmedzovať starými verziami konzol s obmedzenou pamäťou a rýchlosťou. Hlavne dúfajme, že tentoraz zatlačia na fyziku a AI, na toto konzoly nemali poslednú generáciu výkon a už by sa zišiel posun aj v tejto oblasti.





Páči sa mi! (+13)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19815)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk