Kojima: Na základe správania hráča môžu NPC postavy v Death Stranding zomrieť |
Vplyv hráča na NPC potavy opisuje Kojima na príklade chorého starčeka, ktorý od vás potrebuje donášku liekov. Ak na neho zabudnete a necháte ho bez nich, zomrie.
Death Stranding odzačiaktu pôsobí veľmi tajomne. Tieto pocity sa však zmiernili po tom, čo Kojima Porudcitons zverejnilo dve nové hrateľné ukážky. Stále však existuje veľa vecí, o ktorých nevieme. Režisér Hideo Kojima bol súčasťou udalosti Friday at the Garage Museum of Modern Art in Moscow, na ktorej porozprával o existencii NPC postáv. Tým hrozí vysoké riziko úmrtia na základe akcií hráča:
„Máme postavu, ktorá žije hlboko pod zemou. Je chorá a potrebuje lieky, ktoré môže Sam doručiť. Keďže sa to deje na začiatku príbehu, je to nevyhnutné. Po splnení questu si však sám hráč vyberie z týchto akcií: môžete neustále chodiť k starcovi a nosiť lieky, môže roznášať ostatné predmety alebo si vypočuť jeho príbehy z minulosti.
Hráč sa však neustále pohybuje vpred a vzdáva postáv, ktoré stretne. Som si istý, že budú hráči, ktorí na tohto starca zabudnú. Potom si na neho spomenú a vrátia sa. Keďže mu však dlho nepriniesli lieky, starec zomrel. Prostredníctvom takýchto akcií vzniká spojenie s postavou. Naozaj dúfam, že odhalíte spojenia medzi ľuďmi, ako sa formujú a vyvíjajú a bude pre vás zaujímavé to hrať.”
Znie to celkom zaujímavo. Kojimu v novinkách dopĺňa aj Mads Mikkelsen, ktorý je jednou z hviezd titulu. Ten tvrdí, že obsadzovať známych hercov do hier sa stáva novým trendom, ktorý bude pokračovať. Neprinesie im to prácu na plný úväzok, ale medzi ich prácou a hrami je podľa neho most, ktorý môže priniesť zaujíamvé veci. Práca na hre bola pre neho ohromujúca:
„Hráči s hrou strávia veľa hodín. Ja som s ňou strávil zatiaľ len dve hodiny a úplne ma rozhodila. Bolo šialené sledovať, kam to všetko vedie. Nie len vizuál, ale aj spôsob, akým sa hrá. Je to niečo out of the box. Niečo, čo ste nikdy predtým nevideli. Myslím, že niečo také ľudia od Hidea Kojimu očakávajú. Je krstným otcom vytvárania nových vecí."
O svojej postave hovorí, že čím viac budete hrať, tým lepšie ju spoznáte a malé kúsky skladačky v súvislosti s ňou postupne zapadnú. Netvrdí však, že hral výlučne zápornú postavu. Najväčšiu výzvu na jeho práci na Death Stranding považuje pochopiť príbeh od A po Z.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 81
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 77
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|