Blizzard uisťuje, že je stále primárne PC štúdio |
Trochu neskoro, ale predsa Blizzard pochopil čo spravil zle pri ohlásení mobilného Diabla.
Prezident Blizzardu J. Allen Brack v interview priznáva, že zle odkomunikovali ohlásenie Diablo Immortal. Uisťuje, že sú stále primárne PC vývojári.
"Myslím si, že keď sme oznámili Diablo: Immortal, neodviedli sme dobrú prácu, kontextovali sme to, čo si myslíme, že môže byť budúcnosť a najmä to, čo si myslíme o mobiloch. A tiež si myslím, že kľúčová vec sa stratila a to, že sme primárne PC vývojári, ktorí len hľadajú ďalšie platformy, o ktorých si myslíme, že sú úžasné a ktoré môžu podporovať typy herných zážitkov. Platformy hodiace sa pre typy hier a hodnoty, ktoré vieme ponúknuť. Príkladom toho bola aj negatívna reakcia, po ohlásení Diablo 3 pre konzoly.
Prenesli sme ho na platformy Xbox aj PlayStation. Minulý rok sme oznámili Diablo pre Nintendo Switch. Dôvodom je to, že si myslíme, že je to skvelá hra, ktorá na týchto platformách môže skutočne fungovať naozaj dobre.
Ak premýšľame o tom, čo ponúkneme v budúcnosti na mobiloch, myslíme si, že mobil nemusí ponúkať zážitok nižšej kvality. Myslíme si, že tam dokážeme priniesť hry Blizzard kvality. A aj okolo speňaženia môžeme ponúknuť Blizzard hodnoty. Myslíme si, že to môže byť skvelý zážitok. A Diablo: Immortal je hra, na ktorej v tomto bode pracujeme už niekoľko rokov, a sme radi, ako sa vyvíja. Tešíme sa, keď ho hráči uvidia.
Ale to, čo sa nekomunikovalo a čo znovu opakujem bolo to, že sme PC vývojár, ktorý hľadá príležitosti aj na iných platformách. Neurobili sme dobrú prácu, keď sme neuistili našu hlavnú fanúšikovskú základňu, že neopúšťame PC kvôli mobilom alebo konzolám. Táto časť správy sa nezdôraznila, tak ako by som si predstavovali. Teraz by sme to už spravili lepšie
Nie je ťažké pochopiť reakciu fanúšikov hovoriacich: „Som fanúšik Blizzard. Blizzard, robte PC hry tak, ako ste vždy robili. Ako sa mi páči. To ma urobí šťastným. “
Uvidíme, čo ohlásia na nadchádzajúcom Blizzcone. Zrejme si budú chcieť napraviť pošramotenú povesť
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >