Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly

Na Gamescome sme si skočili na kratší rozhovor so samotným šéfom štúdia People Can Fly, Sebastianom Wojciechowskim

pridal play3man 14.9.2019 o 14:56 pod hry
Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly

HRY > NOVINKY >

Gamescom je síce vždy hektický, na zozname mávame desiatky stretnutí, no aj napriek tomu sa vieme zariadiť tak, aby sme vám priniesli aj nejaký ten zaujímavý rozhovor. Zopár z nich ešte čaká na spracovanie, no teraz tu máme kratší rozhovor so samotným šéfom poľského štúdia People Can Fly, Sebastianom Wojciechowskim. Tento tím môžete poznať najmä vďaka hrám Painkiller, Bulletstorm či dokonca Gears of War. Momentálne však pracujú na novom titule s názvom Outriders, o ktorom ale stále nechcú prezrádzať ďalšie detaily, ˇčo sme si potvrdili aj v našom rozhovore.

Medzi hráčmi ste známi hlavne frenetickými akciami. Prečo ste sa rozhodli práve tento žáner?

Osobne si myslím, že sme skôr známi strieľačkami. Každopádne, situácia sa vyvinula tak, že sme pracovali na Painkiller, odkiaľ sme prešli k hre, ktorá bola skôr v hororovom štýle, ale nikdy nevyšla. Následne u nás získal väčšinový podiel Epic Games a začali sme pracovať na Gears of War. Takto sa to tiahlo niekoľko rokov a nakoniec sme sa pustili aj do vývoja Bulletstorm, pričom sme sa dostali do bodu, že sme známi hlavne strieľačkami. 

Painkiller a Bulletstorm majú po celom svete veľké množstvo fanúšikov. Nechceli by ste sa vrátiť k týmto značkám?

V prípade Painkiller to nie je na nás, nie je to naša značka, takže sa k nej už nikdy nevrátime. Čo sa týka Bulletstorm, tak to už naša značka je a aktívne sa snažíme o to, aby fanúšikovská základňa mala o hru stále záujem. Pred tromi rokmi sme vydali Bulletstorm: Full Clip Edition ako remaster pôvodného titulu, pričom v najbližších týždňoch vydávate Bulletstorm: Full Clip Edition pre Nintendo Switch. Hru sa teda snažíme držať nažive a pochopiteľne by sme sa raz k nej chceli vrátiť, no bohužiaľ, momentálne s ňou nemáme stanovené ďalšie plány.

Mohli by ste nám priblížiť, ako ste sa vlastne dostali ku Gears of War značke?

No, ako som povedal, Gears of War je, teda bola značka Epic Games, pričom v momente, ako u nás získal väčšinový v People Can Fly sme s nimi začali spolupracovať na vývoji Gears of War. Pri prvej časti sme pracovali len na porte pre PC, následne sme im pomohli s vývojom Gears of War 2 a 3, no a nakoniec sme sa dostali až k Gears of War: Judgment, čo je v podstate už naša hra.

Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly

Prispeli ste nejakým spôsobom do Unreal Engine 4? Ak áno, tak čím konkrétne?

Niektorí z našich inžinierov pracovali na rôznych funkciách v Unreal, napríklad umelá inteligencia, pričom časť core tímu bola taktiež z People Can Fly. Čiže sme do enginu prispeli vo viacerých aspektoch. Potom sme tiež vytvorili sample a templaty, ktoré sú stále súčasťou UE4, vďaka čomu si ľudia môžu pozrieť, ako robíme jednoduché hry v tomto engine. Do enginu sme teda prispeli celkom výrazne, aj keď teda drvivú väčšinu vytvorilo samotné Epic Games.

Prečo ste sa s Outriders rozhodli ísť do kooperatívneho hrania?

Je to kooperatívna hra preto, lebo hráči teraz radi hrajú s priateľmi, s ďalšími hráčmi. Teda radi hru prežívajú spolu s ďalšími. Každopádne, Outriders je kooperatívna hra s jedným, dvoma alebo tromi hráčmi, takže si ju môžu zahrať aj sami, no dávame na výber aj možnosť kooperatívneho hrania.

Uvidíme od vás ešte niekedy pestré možnosti používania prostredia pri zabíjaní nepriateľov? Napríklad v Outriders.

Bohužiaľ, na to vám teraz nemôžem odpovedať konkrétnejšie. Viac informácií, vrátane nových záberov z hry budeme zverejňovať v zime. 

Na otázku, v čom sa hra líši od vašej predchádzajúcej tvorby by ste nám teda asi taktiež nevedeli odpovedať, však?

Čokoľvek by som vám odpovedal by tak nejak smerovalo k tomu, o akú hru vlastne ide. Existuje dôvod, pre ktorý sme sa rozhodli príliš veľa neukazovať, a ten je, že hra vychádza v lete 2020. Naše PR a marketing chceme koncentrovať práve do obdobia krátko pred vydaním a nie aj rok dopredu. Hráči by na hru v takom prípade zabudli. Našu snahu v tomto smere teda chceme koncentrovať bližšie k dátumu vydania hry.





Páči sa mi! (+3)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (2)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19463)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk