Vývojár potvrdil raytracingové jadrá v novom Xboxe |
Síce hardverový raytracing už spomenul Microsoft pri ohlasovaní Xbox Scarlett, vývojár z Coalition v rozhovore potvrdil samostatné raytracingové jadrá:
"Pokiaľ ide o Gears na novom hardvéri, momentálne nemáme čo oznamovať - určite som nadšený z toho, čo nový hardvér dokáže. Mať vyhradené raytracingové jadrá je veľká vec."
Teda Xbox bude mať podobne stavanú grafiku ako sú RTX karty, kde sú základné jadrá na rasterizaciu a samostatné raytracingové jadrá.
Potvrdil tým aj to, že na zapracovaní hlbšieho raytracingu do Gears 5 už pracujú, nakoniec už v tejto generácii používajú raytracing na tiene.
Zdroj:
www.gamespot.com
Páči sa mi! (+10)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Rise of the Ronin 56
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 21
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Max Payne 1&2 Remake majú rozpočet ako Alan Wake 2 70
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >