Nvidia ukázala Back Stage, raytracingové tech demo |
Môžu takto vyzerať hry v novej generácii?
HRY > NOVINKY >
Nvidia spolu s Luminous Productions, pobočkou Square Enix, pripravili raytracingové tech demo Back Stage. Presnejšie demo je renderované takmer plne pathtracingom podobne ako Quake II RTX alebo Minecraft.
Teda v pathtracingu sa tiene, odrazy, ambient occlusion, diffuse global illumnation a ďalšie efekty vypočítavajú naraz, unifikovane pomocou lúčov a nie samostatne, ako zatiaľ nad základnú rasterizáciu dopĺňajú vývojári do hier jednotlivé raytracing efekty. Samotné demo ide na jednej RTX2080ti karte.
Luminous Productions tým ukazuje, ako môže vyzerať grafika v novej generácii. Celý tento systém už má zapracovaný vo svojom Luminous engine a uvidíme, či s ním aj niečo v ďalšej generácii vydá, respektíve ako pôjde na nových konzolách.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133
- Apple toľko skúšalo utláčať konkurenciu, až naň práve americká vláda podala žalobu 126 zobraziť viac článkov >