Activision už úplne stratil záujem o Starcraft, najviac mu zarábajú mobily |
V aktuálnej finančnej správe sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku
V aktuálnej finančnej správe Activisionu sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku. Spomínajú Call of Duty, Candry Crush, Warcraft, Hearthstone, Overwatch a Diablo. Strategická séria tam už nefiguruje. Je to zvláštne, ale zrejme aj očakávané, stratégie toľko nezarábajú a po už viacerých zrušených Starcraft fps hrách sa už vzdali pokusov na posun značky vpred. Budú sa orientovať na značky, ktoré idú.
Teraz, ako Activision ovládol Blizzard a tlačí ho do rýchlejšej produkcie, bude zaujímavé sledovať, čo budú vydávať. Na druhej strane minulý štvrťrok si Blizzard neviedol vôbec zle a prekonal aj tržby a zisky Activisionu. Prvý je samozrejme mobilný King. Firma má 37% tržieb z mobilov a niet divu, že chcú expandovať do tejto oblasti so všetkými svojimi značkami. Pripravujú ako Call of Duty Mobile, tak aj dávnejšie ohlásený Diablo Immortal.
King mal pritom 258 miliónov (-4%) mesačne aktívnych používateľov, Blizzard 32 miliónov (-4%) používateľov a Activision 37 miliónov (-8%) používateľov. Všetkým sekciám používatelia klesli. Spolu majú 327 miliónov používateľov (-7%).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 114
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 95
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 42
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >