Tim Sweeney vysvetľuje, že čísla predaja na Epic Store sú reálne, reaguje na problémy s Kickstarterom |
Niektorí si myslia, že Epic si kupuje kusy hier na svojom store, aby zvýšil čísla, iní si myslia, že do počtu kusov sa zarátavajú aj finančné bonusy.
Niektorí si myslia, že Epic si kupuje kusy hier na svojom store, aby zvýšil čísla, iní si myslia, že do počtu kusov sa zarátavajú aj finančné bonusy. Tim Sweeney vysvetľuje, že to tak nie je a rátajú sa skutočne predané čísla, nezarátava sa tam nič iného.
When we or partners announce copies sold, these numbers always reflect actual copies of games to Epic Games store customers. When we provide funding to developers or publishes, that does not affect the calculation of copies sold.
— Tim Sweeney (@TimSweeneyEpic) 20. júna 2019
Vyjadril sa aj k situácii ohľadom Shenmue, kde Steam nechce dať kľúče, pokým sa hra nepredáva pre všetkých. Epic by rád kúpil kľúče pre backerov z Kickstarteru a zaplatil aj 30% navyše, ale Valve má postoj všetko alebo nič. Túto situáciu však všetci zainteresovaní riešia a budúci týždeň budú k tomu mať viac informácii.
If there were a way to deliver Steam keys to existing backers, the developers, publishers, and Epic would love to make that happen even after going exclusive, and we’d be happy to pay 30% for the keys. But as we understand it, Steam takes an all-or-nothing stance.
— Tim Sweeney (@TimSweeneyEpic) 20. júna 2019
We’re all working on this situation and will have more information next week.https://t.co/goRl4xtCw9
— Tim Sweeney (@TimSweeneyEpic) 20. júna 2019
Dodáva, že pri Kickstateri vývojári naznačujú svoje plány a je pochopiteľné, ak sa plány menia.
The second case is where a developer simply tells the public about their future plans. Here, it’s completely reasonable to change plans and announce a new plan.
— Tim Sweeney (@TimSweeneyEpic) 20. júna 2019
Pridal aj názor na 30% Steam daň a pýta sa, či je ok, ak sa veľké firmy vyhýbajú Steam dani cez svoje store a prečo je zlé, ak viac firiem chce dosiahnuť podobný cieľ. Prečo by nemohli malí vývojári znížiť svoje náklady na 12%, alebo prečo by sa im malo zakazovať ísť na Epic store?
Is escaping the 30% Steam tax a privilege reserved only for games made by powerful corporations?
— Tim Sweeney (@TimSweeneyEpic) 19. júna 2019
What moral principle prohibits smaller developers and publishers from making deals to get funding and lower 12% store fees, or prohibits Epic from offering them?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 264
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >