Reshade s raytracingom predvedené na rôznych hrách |
Raytracing sa postupne dostáva všade a to aj vďaka jeho aplikácii v Reshade, kde autori pridal raytracingovú Globálnu illumináciu a Ambient Occlusion.
HRY > NOVINKY >
Raytracing sa postupne dostáva všade a to aj vďaka jeho aplikácii v Reshade, kde autori pridal raytracingovú Globálnu illumináciu a Ambient Occlusion. Teda efekty, ktoré zaistia lepšie zasadenie objektov do prostredia vďaka pridaniu tieňov, alebo odleskov okolo nich. Prostredie vtedy nepôsobí plocho a nekompaktne.
Výhoda raytracingového GI a AO je, že sú to čisté výpočty a dajú sa dodatočne aplikovať na celú scénu. Môžete si nastaviť aj ich intenzitu. Samozrejme, dodatočné výpočty znižujú framerate a zatiaľ reshade funguje len softvérovo bez podpory hardvérových RTX funkcií.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 137
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 191
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >