Bývalý vývojár Assassin's Creed hovorí, že koncept platforiem zanikne

pridal saver 19.5.2019 o 14:41
PC
PS4
Mobil
Xbox One


Benjamin Charbit, jeden z vývojárov Assassin's Creed, teraz zakladateľov firmy Darewise, porozprával o svojom novom titule Project C a platformách, na ktoré cieli a to na všetky. Zároveň hovorí, že platformy budú čoskoro minulosťou. 

"Náš titul je platformovo agnostický. Práve teraz ho skúšame na mobilných službách pomocou služieb cloudových hier a od prvého dňa sme ho vyvíjali s ohľadom na tieto možnosti. Myslím si, že postupne pojem platformy a tento koncept platforiem úplne zmizne. Na čom bude záležať bude zážitok z hry. Aby sme vám to naznačili, zakaždým, keď navrhujeme niečo nové, vždy to dáme cez maticu, ktorá hovorí „V poriadku, systém, čo môžem robiť počas prestávky v kúpeľni? Na mojom smartfóne? Čo môžem urobiť, keď som v taxíku na svojom smartfóne? Čo môžem robiť, keď mám doma dve hodiny voľné? Keď sedím päť hodín alebo celé popoludnie na mojej konzole? “ Sú to základné otázky.

Google Stadia bude samozrejme zaujímavá perspektíva. Ale chcem sa uistiť, že môžete hrať hru kedykoľvek chcete. A jedna naozaj dôležitá vec je, že je naozaj navrhnutá tak, že nemusíte hrať veľa hodín, nemusíte hrať každý deň. Toto je pre mňa vždy problém, pretože to bolo jednoduché, keď som bol dieťa. Ale teraz mám dcéru, riadim spoločnosť a stále mám rád hry. Čo si môžem zahrať dnes, niečo vo vysokej kvalite a zároveň v s jednoduchou možnosťou vstupu do hry? Môžem hrať Fortnite, môžem hrať hry Supercell hry. Milujem tieto hry, ale sú pre hráčov orientovaných na multiplayer. Viete, vždy tam ide o víťazstvo. Je milujem otvorené svety, dobrodružstvá, to je to, čo chcem byť schopný hrať hocikde. Teraz však nemôžem, nemôžem hrať Red Dead Redemption, musím si vyhradiť 50 hodín, aby som mal dobrý zážitok. Je to príliš obmedzujúce, je to príliš komplikované. Takže namiesto toho chcem dať hráčom slobodu, aby si mohli povedať: „Áno, niekedy budem hrať na svojom smartfóne, niekedy na mojom počítači alebo na konzole“.

Je to systém, ktorý sa snaží nastoliť stále viac firiem, ale zároveň je to aj zásah do dizajnovej stránky hry a niektoré veci sa pri týchto typoch titulov môžu strácať. Hlavne vo veľkých tituloch, ktoré by sa tak aj hrateľnosťou prispôsobovali jednoduchším platformám, alebo aj dĺžke hrania na daných platformách. Kde na mobily sa v hrách napríklad misie a úlohy koncipujú na 5 minút, nie na 15.















Overwatch naplánoval svoj Anniversary event a hru budete môcť hrať zadarmo
predchádzajúca novinka

Konečne je tu aj poriadne RGB podsvietený m.2 disk
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.