CD Projekt Red dementuje finančné problémy, zameriavajú sa na zlepšenie kultúry vo firme |
Vedenie CD Projektu sa vyjadrilo k aktuálnym špekuláciám o finančných problémoch, ktoré sa objavili na internete. Tie dementovali a zároveň viac porozprávali o zmenách v kultúre firmy.
Pripravovaný Cyberpunk 2077 je jedným z najočakávanejších titulov na obzore. Okolo CD Projektu RED sa však začali objavovať rôzne špekulácie, ktoré sa týkajú finančnej situácie. Tie tvrdia, že štúdio má finančné problémy po tom, čo im až tak neuspel Thronebreaker a má sa to odraziť aj na vývoji Cyberpunku.
Zástupcovia štúdia Marcin Iwiński a Adam Badowski však akékoľvek finančné ťažkosti popierajú. Tvrdia, že majú dostatok finančných prostriedkov, aj keď prechod zo Zaklínača 3 na Cyberpunk a nové technológie pre nich nebol jednoduchý:
„V celom hernom odvetví ide vždy o rovnaký príbeh. Ak meníte technológiu a zároveň vyrábate hru, je to pre väčšinu spoločností nočná mora.”
Štúdio zároveň dementovalo aj rôzne krízy, ktoré postihli v súvislosti s prácou a zamestnancami iných veľkých hráčov, akými sú Rockstar, Epic či NetherRealm. CD Projekt chce byť k svojim zamestnanom viac humánny a aj keď niekedy treba zabrať, nadčasy nie sú pre zamestnancov povinné a nikoho do nich nenútia:
„Sme známi tým, že sa správame k hráčom s úctou. To je to, na čom sme tvrdo pracovali. A skutočne by sme boli radi, keby sme boli tiež známi rovnakou úctou k našim vývojárom.
S ľuďmi sme jasne komunikovali, že sú tu určité chvíle, kedy musíme pracovať tvrdšie. Myslím, že E3 demo je celkom dobrý príklad. Chceme však byť humánnejší a zaobchádzať s ľuďmi s rešpektom. Ak potrebujú voľno, môžu si ho zobrať. Nikto sa na nich nebude mračiť, ani im spôsobovať problémy, ak o voľno požiadajú. Dúfam, že tento náš záväzok preukáže, že k tejto záležitosti okolo zaobchádzania so zamestnancami pristupujeme veľmi vážne.”
Samozrejme, každý, kto pracoval na projektoch, ktoré boli pod časovým tlakom vie, že nadčasy sú v tomto smere pomerne časté. Technicky nemusia byť potrebné, ale spoločenský tlak na prácu navyše môže byť z vedenia firmy silný. CD Projekt chce s podobnými krízami bojovať. Dôležité je pre nich, aby boli zamestnanci spokojní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 62
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 96 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt / CD Projekt Red Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|