PlatinumGames pracujú na hre, aká tu ešte nebola

Rok 2019 bude pre známe japonské štúdio veľmi dôležitý a chcú sa tiež viac osamostatniť od vydavateľov

pridal matus_ace 4.5.2019 o 19:00 pod hry
PlatinumGames pracujú na hre, aká tu ešte nebola

HRY > NOVINKY >

Už dlhšie vieme o tom, že známe japonské štúdio PlatinumGames pripravuje veľké zmeny na tento rok a spolu s tým aj niekoľko nových titulov, ktoré ešte stále neoznámili. Viac k tomu teraz prezradil Atsushi Inaba, ktorý v štúdiu pôsobí ako producent a výkonný riaditeľ. Zopakoval, že rok 2019 je pre nich veľmi dôležitý. Firma bude ťažiť z nových prístupov v biznise a aj dizajne. Chcú tým vybudovať nový základ pre svoju spoločnosť a Bayonetta 3 bude hrou, ktorá už zažije zmeny v procese dizajnovania.

Inaba nechcel prezradiť, koľko titulov ešte oznámia, no povedal aspoň to, že sa práve nachádzajú v strede dizajnovania niečoho, čo tu ešte nikdy predtým nebolo. Vie, že to vývojári hovoria často, no naozaj pracujú na niečom úplne inom a nič takéto nikto predtým nedizajnoval, z čoho sú nadšení. Viac o tomto tajomnom projekte nevieme, no je možné, že je to rovnaký titul, o ktorom Inaba už v minulosti prezradil, že obráti akčný žáner hore nohami.

To však nie sú jediné zmeny. Už dlhšie vieme o snahách štúdia, ktoré vedú k tomu, aby sa viac osamostatnili. Za 12 rokov priniesli mnoho kvalitných hier najmä v akčnom žánri, no značky im nezostávajú. Nier: Automata, jeden z ich najúspešnejších projektov, patrí Square Enix. Dokonca aj nový Astral Chain pre Switch bude patriť Nintendu. Z tohto kruhu chcú uniknúť dvomi úplne novými značkami, ktoré budú celé vlastnené štúdiom a ani jednu z nich ešte neoznámili.

Toto by malo štúdio umožniť väčšiu slobodu v rozhodovaní o smerovaní hier, vrátane pokračovaní. V prípade niektorých hier by totiž veľmi radi pracovali na pokračovaniach, no nemôžu, ak nevlastnia značku a nechce to jej majiteľ. Práve Bayonettu uvádza ako príklad, kde museli investovať veľa času a energie na to, aby mohli robiť na pokračovaniach. Self-publishing vidí ako cestu k tomu, že môžu robiť vlastné značky a s nimi čokoľvek, čo len chcú. Nevylučuje však, že týmto úplne upustia od partnerstiev s vydavateľmi, len budú mať viac možností.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (2)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19466)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk