Vývojár SCUM tri dni hladoval kvôli výskumu pre hru

pridal play3man 21.4.2019 o 11:35
PC
Akcia
Survival


SCUM prišiel v lete minulého roka ako poriadne ambiciózna hra zameraná na multiplayer a survival stránku. Čo to ste sa mohli dozvedieť aj v našich dojmoch, v ktorých sme vyspovedali jedného z vývojárov, Tomislava Pongraca. Práve Tomislav sa zúčastnil chorvátskeho Reboot Development, kde si ho zobrali na slovíčko redaktori z VG247. V rozhovore sa bavili predovšetkým o vývoji, k čomu padlo hneď niekoľko zaujímavých historiek. Aby hra zodpovedala v určitých aspektoch čo najviac realite, rozhodol sa pre rôzne experimenty na vlastnom tele. Niektoré z nich boli divné, iné zase dosť extrémne. Jeden z tých extrémnejších je trojdňové hladovanie.

Nešiel však na to hneď vo veľkom, ale postupne, aby si telo zvyklo: "Najskôr som hladoval jeden deň, potom som prešiel na normálnu diétu, aby to nebolo príliš extrémne. Následne som prešiel na dva dni bez jedla a potom na tri dni. Keď nejete tri dni, v skutočnosti sa cítite celkom dobre. Môj čuch sa zlepšil, ale len v súvislosti s jedlom. Pracujem v malej kancelárii a ak niekto začal jesť, bolo to dosť nepríjemné. Snažil som sa koncentrovať, no nemohol som. Je to ako keby vaše telo chcelo práve toto jedlo, aj keď vôbec necítite hlad."

Práve prvý deň bol podľa jeho slov najhorší, no neskôr mal pocit, že by bez jedla dokázal vydržať až päť dní.















Menšia verzia Switchu má prísť na jeseň
predchádzajúca novinka

Sony spustilo cenzúru v hrách pre MeToo kampaň
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.