Tvorca Souls série by rád vytvoril hru zameranú na príbeh v štýle Rockstar titulov |
Hidetaka Miyazaki, tvorca Souls série a najnovšie aj hry Sekiro, prezradil viac o jeho prístupe k tvorbe hier a čo by v budúcnosti rád skúsil
Počas akcie Reboot Develop v chorvátskom Dubrovníku sa na pódiu spoločne stretli dve veľké mená japonského herného priemyslu. Hidetaka Miyazaki, tvorca Souls série, a Fumito Ueda, ktorý stojí za hrami Ico, Shadow of the Colossus či The Last Guardian. Spoločne sa pri diskusii dotkli viacerých tém, a to vrátane herného dizajnu. Hry oboch sú známe tým, že preferujú skôr hernú stránku ako príbehovú. Sám Ueda to upresnil slovami, že pri tvorbe hry síce má v hlave myšlienku zápletky, no rad na vytváranie jednotlivých dialógov či samotný príbeh prichádza až v samom závere. Je totiž presvedčený, že práve vizuálna a umelecká stránka je to, čo hru ako takú definuje.
Miyazaki s jeho pohľadom na vec súhlasil, no dodal, že "tvorba sveta a jednotlivých úrovní môže mať vplyv na príbeh a z toho dôvodu nie je často rozumné začínať práve od príbehu." Taktiež teda verí, že "hrateľnosť je duša hry, ktorá ak je stanovená, môže sa pustiť do formovania príbehu, ktorý zážitok z hry rozšíri." Tieto procesy sa však aj ďalej navzájom ovplyvňujú. Každopádne, neznamená to, že by rád nevyskúšal aj niečo iné. Rád by sa raz vrhol do projektu, v ktorom by bol príbeh na prvom mieste, čo konkrétne prirovnal k Red Dead Redemption 2 od Rockstaru. Zároveň však dodal, že by sa mal zlepšiť v komunikácii príbehu s tímom, nakoľko často úplne nerozumejú tomu, na čom pracujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 76
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- DOJMY: Manor Lords 33
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 95 zobraziť viac článkov >