Autor Outward: Od PS5 a Xboxu Two chcem viac výkonu. Nie však kvôli vizuálu hier.

pridal Gam_er 17.2.2019 o 11:08
PS4
Xbox One
Xbox Two
PS5


Guillaume Boucher-Vidal, šéf Nine Dots Studio, verí, že výkonnejší hardvér môže viesť ku skutočnému pokroku v hre namiesto toho, aby nová generácia priniesla len "vizuálne úpravy s nízkymi vplyvmi".

Mnohí predpovedajú, že ďalšia generácia konzol od Sony a Microsoftu nie je príliš ďaleko, a že rok 2020 je s najväčšou pravdepodobnosťou ten, keď uvidíme vydanie novej generácie. Niekoľko nedávnych správ tento fakt potvrdzuje, no oficiálne vyjadrenia držiteľov platforiem samozrejme zostávajú pod rúškom tajomstva.

Viackrát sme videli správy o tom, ako niektorí vývojári už pracujú na hrách budúcej generácie. Sony tento rok vynechá E3, na základe čoho sa mnohí domnievajú, že vývojári už intenzívne pracujú na PS5, a preto nemajú na podujatí čo ukázať. 

PS5 a Xbox Scarlett pravdepodobne nie sú ďaleko, s čím sa samozrejme vynárajú otázky o tom, čo ponúknu. K otázke sa vyjadril aj Boucher-Vidal, ktorý posledne pracoval na akčnom RPG Outward. Jeho reakcia bola jednoduchá - chce viac výkonu. Potenciál výkonnejšieho hardvéru však nevidí hlavne v tom, že prinesie krajší vizuál, lepšie rozlíšenie a framerate. Tieto veci nazýva len pekným bonusom. Tvrdí, že výkonnejší hardvér potrebujú vývojári najmä preto, aby boli schopní pokroku v samotnej hrateľnosti:

„Úprimne, od novej generácie chcem viac výkonu, pretože PS4 a Xbox One už boli pomerne slabé, keď vyšli pred piatimi rokmi. Ich decentný upgrade v podobe Pro a X je tiež stále radený k slabším, pretože povaha hier musí byť vzhľadom na pôvodné konzoly rovnaká. Vyššie rozlíšenie a lepší framerate sú pekným bonusom, no pre väčšinu hráčov to neznamená príliš veľa. Ak je základná konzola výkonnejšia, môžeme jej výkon využiť priamo v hrateľnosti namiesto toho, aby sme priniesli iba niekoľko vizuálnych úprav s nízkym dopadom.

Šéf štúdia Nine Dots Studio sa vyjadril tiež k otázke cloud gamingu, ktorú vidí opatrnejšie, pretože obmedzenie vníma v pomalom internetovom pripojení. Podľa neho by takýto scenár mohol byť úplne rušivý. Dokonca by to podľa jeho slovo bolo rušivejšie než čokoľvek iné, s čím sme sa za 5 rokov tejto generácie konzol stretli.

V poslednej dobe sme mohli vidieť oveľa viac snahy na zlepšenie cloudu a herného streamingu, no mnohí sa domnievajú, že stále ide len o základ pre budúcnosť. Práve kvôli tomu by klasické konzoly nemali byť nahradené cloudovym hraním tak skoro. 















Akú kvalitnú klávesnicu kúpiť k hernému PC
predchádzajúca novinka

Dead or Alive 6 prezentácia v EVO streame bola prerušená pre sexuálne ladený obsah
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.