Nvidia približuje možnosti raytracingu a DLSS v Metro Exodus a Battlefield V

Nvidii práve pribudol do raytracing ponuky ďalší veľký titul a pridáva sa aj DLSS funkcia.

pridal saver 14.2.2019 o 15:55 pod hry
Nvidia približuje možnosti raytracingu a DLSS v Metro Exodus a Battlefield V

HRY > NOVINKY >

Nvidii práve pribudol do raytracing ponuky ďalší veľký titul a pridáva sa aj DLSS funkcia. Tá vie zvýšiť framerate len s malým dopadom na kvalitu. Viete si tak zvýšiť výkon o 40%. Firma to bližšie popisuje a pridáva aj zaujímavosť a to, že DLSS je predpripravené na určité rozlíšenia, pre každú kartu zvlášt a k tomu aj na raytracing alebo bez neho.

Battlefield V

Konkrétne v Battlefield si pri pri zapnutom raytracingu zapnete DLSS na:

  • 3840x2160: na všetkých RTX kartách
  • 2560x1440: RTX 2060, 2070, a 2080
  • 1920x1080: RTX 2060 a 2070

Síce sú uvedené len 16:9 rozlíšenia, funguje to aj na 21:9, ale rozdiel v kvalite je viditeľný

Battlefielde V si teraz s DLSS zahráte v 60 fps zahráte na:

  • RTX 2060: 2560x1440, High Quality Preset, Medium DXR, DLSS On
  • RTX 2070: 2560x1440, Ultra Quality Preset, Medium DXR, DLSS On
  • RTX 2080: 2560x1440, Ultra Quality Preset, Ultra DXR, DLSS On
  • RTX 2080 Ti: 3840x2160, Ultra Quality Preset, Ultra DXR, DLSS On

Metro Exodus

 

Samotné Metro používa rovnako raytracing a DLSS, kde pridáva aj Hairworks, PhysX, Ansel, Highlights. Z raytracingu používajú hlavne raytracovanú global illumination, ktorá výrazne zlepšuje a vytvára ho realistickejšie. Podľa polohy slnka alebo mesiaca tak nasvieti celé prostredie. To, čo v miestnostiach má byť tmavé, bude tmavé.

Porovnanie

Pridávajú aj raytracovanú Ambient Occlusion, kde autori prepočítavajú kontaktné tiene AO podľa aktuálnej geometrie v scéne. Všetko tak do scény zapadá realisticky a tiene objektov sú tam, kde majú byť. 

Porovnanie

Metro má dve nastavenia raytracingu a to High a Ultra, kde Ultra však ťažko rozoznáte a je lepšie použiť High a prípadne pridať DLSS.

DLSS  funguje pri nasledovných rozlíšeniach a kartách:

3840x2160: Ray Tracing On alebo Off: RTX 2070, 2080 a 2080 Ti
2560x1440: Ray Tracing On: všetky GPU
1920x1080: Ray Tracing On: RTX 2060 a 2070

Čo sa týka výkonu, pri zapnutom raytracingu, Ultra kvalite a DLSS Nvidia odporúča rozlíšenia: 

RTX 2060: 1920x1080
RTX 2070: 1920x1080
RTX 2080: 2560x1440
RTX 2080 Ti: 3840x2160





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19574)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk