Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu

pridal saver 13.2.2019 o 22:15
PC
Developer


Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií. Všetci vývojári pracujúci na Unreal engine tak budú môcť začať voľne raytracing funkcie používať. 

Konkrétne zatiaľ v early access pridáva:

Pridávajú raytracing low level podporu - pod UE Direct DX12 je už dostupná podpora DXR, ktorá umožňuje vytvoriť a používať raytracingové shadery (ray generation shaders, hit shaders atď.), aby pridali raytracingové efekty.

High level raytracing funkcie -

  • Rect area lights
  • Soft shadows
  • Reflekcie
  • Reflected shadows
  • Ambient occlusion
  • RTGI (real time global illumination)
  • Translucency
  • Clearcoat
  • IBL
  • Sky
  • Typy geometrie: Triangle meshes, Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara particles podpora
  • Texture LOD
  • Denoiser
  • Shadows, Reflections, AO
  • Path Tracert
  • Plný GI path tracer pre vytvorenie pravý referenčných renderov priamo v UE4

 












O 23:00 Nintendo predvedie svoje Switch hry v novej Direct prezentácii
predchádzajúca novinka

Metro Exodus už má prvé benchmarky na PC, rovno prichádza s raytracingom a DLSS
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.