Quake 2 už funguje s raytracingom na RTX kartách

pridal saver 18.1.2019 o 14:10
PC
Mod


Zatiaľ čo pred príchodom RTX kariet sme tu mali len zašumené raytracingové emulované enginy, teraz už prichádzajú v takej podobne, v akej sme ich chceli vidieť. Presnejšie teraz tu máme ukážku Quake 2 kompletne renderovaného pathtracingom na RTX kartách.

Pathtracing dokáže vytvoriť plne fyzikálne postavenú simuláciu svela, čím umožňuje vysoko realistický rendering. Popritom využíva raytracing na zisťovanie viditeľnosti bodov a následne renderuje daný obraz.

Konkrétne toto demo má zapracované aj plne dynamické global illumination, raytracingové tiene, odrazy a jeden odraz nepriameho svetla. Autori ešte postupne pridajú ďalšie efekty, ktoré im zatiaľ chýbajú, ako aj lepšie svetlá, lepšie filtrovanie, konzistentnejší rendering. Chcú postupne ukázať, v akom stave je aktuálne tento systém renderingu a čo mu ešte chýba.

Čo sa týka výkonu, momentálne idú autori s RTX2080ti tesne okolo 60 fps pri 1440p. Pritom renderujú celý obraz, nielen odlesky ako napríklad Battlefield V. 

Predtým vyzeral softvérový pathtracing takto:

Teraz už RTX karta vyrenderuje obraz priamo v sebe a aj ho odšumí:

Pre zaujímavosť, takto vyzerá vyrenderovaný ešte zašumený obraz:

Quake 2 už funguje s raytracingom na RTX kartách

Takto už odšumený:

Quake 2 už funguje s raytracingom na RTX kartách















Ktoré sú tri najpredávanejšie hry v Európe za rok 2018
predchádzajúca novinka

Power Rangers: Battle for the Grid bojovka ohlásená, už pri vydaní prinesie crossplatform multiplayer
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.