Thronebreaker nie je až takým úspechom, v aký CD Projekt dúfal |
Zdá sa, že ani vydanie čisto na GOGu nezafungovalo, aj keď autori vždy zvažovali aj Steam verziu hry
Tento rok sme sa dočkali hneď dvojitej nádielky Zaklínač hier, keď CD Projekt nakoniec svoj projekt Gwent rozdelil na dve hry kvôli narastajúcim ambíciám. Kartová free to play multiplayerovka si zachovala pôvodný názov, no jej kampaň nakoniec narástla do formy 30 hodinovej kartovej RPG, takže sa ju rozhodli vydať samostatne pod názvom Thronebreaker: The Witcher Tales. Ak ste sa o hru zaujímali, asi viete, že sa naozaj vydarila a priniesla opäť vynikajúco napísaný príbeh, vďaka ktorému si aj v našej recenzii odniesla deviatku.
Zdá sa však, že ani takéto kvality a toto meno so sebou automaticky nepriniesli vysoké predaje. Adam Kiciński to viac priblížil vo finančnej správe, kde sa vyjadril, že hra veľmi rezonovalo v komunite, vďaka čomu mali isté očakávania na predaje a tieto zatiaľ zostali nenaplnené. Stále však zostávajú optimistami a plánujú hru dlho podporovať, aj keď na úvod nie je až takým úspechom, v aký dúfali. Neskôr však dodal, že hra rozhodne nie je finančným prepadákom. Čo sa týka budúcnosti The Witcher Tales, ešte nemali žiadne oficiálne vyjadrenie, všetko však bude závisieť od úspechu tejto hry a ďalších faktorov, ktoré musia zvážiť, no je príliš skoro na to, aby priniesli nejaké špecifické informácie.
Kiciński ďalej dodáva, že hru vydali najskôr na GOGu z jednoduchých dôvodov. Je to ich vlastná a primárna platforma, navyše ju chceli vydať najskôr tam pre hráčov, ktorí ich tam už dlho podporujú. Vedia však, že dosah GOGu je v porovnaní so Steamom menší, pričom Zaklínač má veľkú komunitu aj na Steame. Sám nechcel zachádzať príliš do detailov, no prezradil, že stále zvažujú rôzne možnosti a vydanie titulu na Steame bolo vždy v hre. Uvidíme, čo na úspechu Thronebreakera zmení konzolové vydanie, no v tejto oblasti je smutnou správou, že (minimálne zatiaľ) v pláne nie je aj Switch verzia.
Čo sa týka samotného Gwentu, na ňom plánujú pokračovať, keďže ho vnímajú ako strategický projekt. Okrem finančných očakávaní sa totiž ku hre správajú tiež ako k experimentu, ktorý predchádza ďalšie multiplayerové produkty tohto typu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 67
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: CD Projekt / CD Projekt Red Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|