Microsoft: Streaming pre masový trh je ešte vzdialený, Game Pass rastie

Spencer vyzdvihuje narastajúci Game Pass, no taktiež naznačuje, že Project xCloud bude behom na dlhú trať.

pridal Gam_er 17.11.2018 o 15:43 pod hry
Microsoft: Streaming pre masový trh je ešte vzdialený, Game Pass rastie

HRY > NOVINKY >

Pri príležitosti konania konferencie X018 mal Phil Spencer, šéf hernej divízie Microsoftu, kolo rozhovorov s novinármi. Odpovedal na zaujímavé otázky, v ktorých napríklad zdôraznil, že Game Pass má milióny predplatiteľov, ale v konečnom dôsledku je to len ďalšia možnosť, ako môžu hráči získať hru okrem tradičného nákupu, ktorý nebude nahradený:

„Myslím, že je to o voľbe hráčov. S Game Passom vidíme neuveriteľný rast. Dnes máme milióny predplatiteľov. Treba však zdôrazniť aj možnosť, že každá hra, ktorá je v Game Passe, sa dá aj kúpiť  Ak si chcete budovať svoju knižnicu hier prostredníctvom kupovania a je to pre vás naplňujúce je tu taká možnosť. Preto aj teraz tieto predaje rastú.

Ak si však chcete vybudovať svoju knižnicu prostredníctvom mesačných odberov, myslím si, že je to tiež skvelý spôsob. Ohľadne Game Passu sa mi však páči ešte jedna vec, ktorá sa deje a to, že ľudia vďaka tejto službe hrajú viac hier ako kedykoľvek predtým. Hrajú žánre hier, ktoré predtým nehrali, pretože je ľahké ich vyskúšať.

Hry, ktoré vstupujú do Game Passu, zaznamenávajú obrovské počty aktívnych hráčov. Hráči vďaka tomu hrajú viac rozličných hier ako predtým. To je zdravé pre nás, rovnako ako pre herný priemysel. Keď sa totiž stáva, že väčšina hráčov hráva jeden práve populárny typ hry, nie je to najzdravšia vec pre tvorivosť a vývoj hier.Game Pass tak prináša viac ľudí, tí následne hrajú viac hier a všetko je na vzostupe.”

V rozhovore sa Spencer dotkol tiež pripravovaného projektu, ktorý je založený na cloud streamingu a má názov Project xCloud. Pripustil, že bude trvať dlho, kým sa dostanú na masový trh a ešte dlhšie, kým sa xCloud stane najlepším spôsobom, akým hrať hry:

Existujú určité scenáre, pri ktorých je streaming hier najlepšou odpoveďou. Na konzole je pre vás najlepším scenárom stiahnuť hru a hrať. Ak ste na počítači, ktorý je schopný sťahovať a spustiť túto hru, tak ju skrátka prevezmete a spustíte. Nie všetky zariadenia sú však schopné spustiť konkrétnu hru v tej najlepšej kvalite. Streaming je v tomto smere jednou z možností. No taktiež ponúka napríklad možnosť vyskúšania si hry, čo by bolo zaujímavé riešiť cez stream na vzdialenom zariadení, bez nutnosti sťahovania celého titulu.

Napriek tomu si však myslím, že ešte bude roky,najlepší spôsob pre hranie hier na konzole  ten, ktorý poznáme dnes - kedy si hru stiahnete a hráte. To isté platí aj pre počítač. Myslím, že streaming je niečo, čo napreduje, ale pokiaľ ide o to, aby sa stal na trhu masovou záležitosťou, je to ešte naozaj ďaleko. Myslím, že celé je to o tom, aby sme hráčovi dali možnosť voľby, nie o tom, aby sme nahradilo to, čo tu máme dnes.

Zdá sa, že Microsoft rozohral s Project xCloud beh na dlhú trať a zatiaľ sa s ním pripravuje na budúcnosť.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk