Aký je battle royale režim Blackout pre Call of Duty Black Ops 4 na PC? |
Battle Royale pre Call of Duty sa nám ukazuje na PC v otvorenej bete a aké vlastne je?
Blackout, Battle Royale režim pre Call of Duty sa nám ukazuje na PC v otvorenej bete a aké vlastne je? Je to presne také ako si myslíte, je to základ prevzatý z PUBG s herným štýlom Call of Duty a pomerne jednoduchou grafikou.
Autori teda upravili ich multiplayer pre 12 hráčov na multiplayer pre 80 hráčov (teraz je maximum 88, autori chcú ísť postupne na 100) a základy zo svojich malých máp pospájali do jednej veľkej. Na ňu teraz náhodne rozmiestňujú zbrane do budov, pridali aj niekoľko vozidiel, helikoptéry a člny. Následne už len zmenšujú kruh, do ktorého bežia všetci hráči popritom ako sa strieľajú. Nechýbajú ani air dropy a dopĺňa to oblasť so zombíkmi, ktorí sa objavujú na vyznačených miestach. Ak sa ich rozhodnete rozstrieľať, môžete získať bonusové zbrane.
Teda všetko čo by ste od Battle Royale čakali. Tu robí isté špecifikum Call of Duty herný štýl, ktorý je tu spomalený a to tak aby zabitia neboli instantné, ale stále sú dosť rýchle a viac arkádové ako v taktickejšom a pomalšom PUBG. Skôr to pripomína H1Z1, ktorý bol vždy taký stred medzi Fortnite a PUBG. Celé je to rýchlejšie a to ako pre menšiu mapu (možno 2x2 alebo menej na pomery PUBG), tak aj rýchle zmenšovanie sa kruhu (je tam k tomu aj superrýchly mod). Zbraní je v budovách dostatok a v každej budove niečo nájdete a väčšinou toho nájdete až priveľa. Stačí zozbierať a už len bežať a strieľať. Pohyb tu je k tomu rovnako rýchly a ak by ste chceli byť ešte rýchlejší sú tu štvorkolky a prekvapivo aj helikoptéra. Nepovedal by som, že je pri tejto veľkosti potrebná, ale pridáva dobrý cieľ na zostreľovanie raketometmi, ktoré na mape často nájdete.
Vizuálne hra neoslní. Je to ešte nižšia kvalita ako v COD deatchmatch mapách a detailnosťou a ponúkajú taký priemer vizuálu v battle royale hrách. Ak by som nevedel, že je to Call of Duty myslel by som si, že to robil malý indie tím. Čo ma skôr prekvapilo celé je to presvetlené, prefarbičkované, akoby sa autori skôr snažili napodobiť Fortnite ako PUBG. Malá mapa to tiež naznačuje. Ťažko povedať aké limity má starý engine, ale vidieť, že grafiku tu zvláda pomalšie ako na malých COD mapách a na GTX970 mi išiel okolo 40-50 fps na maxime v 1080p. Rovnako konzoly si nedržia 60 fps. Z technického hľadiska to ešte nie je dotiahnuté, vidieť tam preblikávania, doťahovania, počuť podivné zacyklené zvuky, niekedy sa pri inventári neobjaví kurzor a rôzne ďalšie drobnosti.
Ak by som to však celé zhodnotil teraz, tak ponúka decentnú, rýchlu hrateľnosť, ktorá si medzi Fortnite a COD hráčmi nájde fanúšikov. Osobne som od toho však čakal viac, viac drsnejšiu hrateľnosť a menej farebnosti. Ale cieľovka tam je jasná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|