Vylepšenia Shadow of the Tomb Raider na Xbox One X predstavené |
Pozrime sa ako sa nový Tomb Raider vylepší pre Xbox One X verziu konzoly.
Autori Shadow of the Tomb Raider povedali niečo viac o grafike hry na Xbox One X. Hovoria o efektoch a detailoch, kde využijú výkon a možnosti konzoly.
Konkrétne konzola bude mať dva režimya to high resolution a high framerate, kde v režime rozlíšenia pôjde v 4K pri 30 fps a vo framerate režime 60 fps pri 1080p. Do hry zapracujú aj plnú podporu HDR, kde zmenili renderovanie, aby realisticky nakalibrovali svetlá, HDR textúry a global illumination. Je totiž oblasť, v ktorej sa hry ešte stále vylepšujú. Stále sú často HDR efekty len umelo pridávané.
Na Xku vylepšili aj stochastic screenspace reflection (realtime odlesky na lesklých predmetoch) a atmosferické efekty. Vďaka extra RAM pamäti vylepšili aj shadow mapy a rozlíšenia textúr a okrem toho vylepšený bude aj fyzikálne postavený rendering, hardverová tessellácia, anisotropický filtering a dynamické rastliny.
Pridajú aj Dolby Atmos podporu na vytvorenie 3D zvuku, kde budeme počuť džungľu všade okolo nás. Náležite tomu zvýšili aj kvalitu zvukov v hre.
Uvidíme ako nakoniec Xbox One X verzia dopadne v porovnaní s PC verziou a PS4 Pro verziou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 127
- Aký je Fallout seriál? 166
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 181
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|