Metro Exodus ponúkne bohatú úpravu zbraní, plynová maska dostane vylepšenia, chýbať nemajú hororové momenty a v prípade výkonu je prvoradé PC |
Globálny manažér Deep Silver, Huw Beynon prezrádza nové informácie o progresívnom systéme, plynovej maske, vylepšeniach, veľkosti levelov, strašidelných momentoch a výkone.
Metro Exodus je v mnohých ohľadoch väčší ako jeho predchodcovia. Sľubuje otvorené prostredia, dlhé hodiny prieskumu a ťažšie levely, z ktorých niektoré môžu trvať dokonca hodiny. Toto sú určite hlavné zmeny, ktoré nový diel prinesie. Ďalšie aspekty hry sa však vyvíjali rovnako, nevynímajúc zbrane.
Globálny manažér Deep Silver, Huw Beynon, v nedávnom rozhovore prezradil niekoľko informácií o progresívnej mechanike hry a či v nej budú figurovať tiež nejaké skilly alebo iné RPG mechaniky, aj keď autori zatiaľ jasne uviedli, že Metro Exodus nebude RPG v akejkoľvek podobe. Dozvedeli sme sa však niekoľko zaujímavých detailov práve k prispôsobeniu a úprave zbraní:
„Nebudem predstierať, že ponúkame hlboké RPG. Samozrejme, máme skutočne bohatý systém prispôsobenia zbraní. Môžete objaviť ich nové časti, z ktorých si potom dokážete vyskladať plne funkčný, nový kúsok. Okrem toho budete môcť prispôsobovať aj svoje základné zbrane. Takže tu máme stovky rôznych permutácií. Pridali sme aj ďalšie aspekty vašej postavy, ktoré môžete vylepšovať. V predchádzajúcich hrách sme ponúkali len obleky, ale tentokrát vám poskytneme možnosť prispôsobiť zariadenie, ktoré nosíte, ako napríklad vylepšenie vašej prilby."
Beynon prezradil aj ďalšie detaily. Čo sa týka veľkosti levelov, budú výrazne väčšie. Zatiaľ najväčší sme mohli vidieť v Metro Last Light, ktorý mal 200 x 200 metrov. Za zatvorenými dverami si mali možnosť niektorí novinári vyskúšať level, ktorý bol podľa Beynona 20x väčší, pričom nejde o ich najväčšiu úroveň. Čo sa týka desivých a hororových momentov, autori sa ich snažili zachovať aj v prípade Exodus. Pocity pri hre s plynovou maskou by mali byť ešte desivejšie.
Aj napriek otvoreným prostrediam na povrchu tu stále budú podzemné bunkre, toxické skládky či ožiarené oblasti, ktoré vyvolávajú klaustrofobické pocity známe z predchádzajúcich dielov. V prípade plynovej masky boli rozšírené jej funkcie. Môže sa rozbiť v boji a môžete ju opraviť na mieste tým, že na ňu prilepíte pásku. Táto myšlienka je o obmedzených zdrojoch, kde nikdy nemáte pocit, že ste len na výlete krajinou. Vývojári totiž nechcú, aby sa hráči v hre cítili skutočne silní a budú tu veci, ktorých sa budú stále obávať.
Autori sa chystajú dosiahnuť aj 4K rozlíšenie, je zatiaľ však len na začiatku vývoja, takže podrobnosti sa dozvieme neskôr. V otázke výkonu sú pre nich prvoradé high-endové grafické karty na PC. Napriek tomu tvrdia, že ich engine je vysoko škálovateľný a nemáme sa báť ani o výkon na konzolách, kde by sme mali dostať špeciálne dobrú kvalitu na Xbox One X (v 4K). V závere noviniek vývojári dodávajú, že nemajú v pláne priniesť hru na Nintendo Switch, pretože sú aktuálne plne zaneprázdnení prácou na iných konzolových platformách, teda PS4 a Xbox One.
Hra vyjde 22. februára 2019, ak teda nebude odložená keďže v ten deň vychádzajú štyri veľké tituly.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 79
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|