Take-Two: Online speňažovanie Red Dead Redemption 2 nie je našim hlavným cieľom

Take-Two sa na speňažovanie a hry v podobe služieb pozerá vlastnou optikou. Nie je to ich cieľom a dodatočný obsah do hry berú po svojom.

pridal Gam_er 9.7.2018 o 20:01 pod hry
Take-Two: Online speňažovanie Red Dead Redemption 2 nie je našim hlavným cieľom

HRY > NOVINKY >

Žijeme v dobe, kedy sa hry v podobe služieb stali hlavnou súčasťou herného priemyslu. To znamená, že sa väčšina vývojárov a vydavateľov snaží robiť hry, ktoré spadajú do tejto kategórie, čím sa samozrejme nevyhnú dodatočnému speňažovaniu hráčov. Výhody na strane vydavateľa sú jasné. Neustále angažovanie hráčov vedie k neustálemu príjmu a preto čím ďalej, tým častejšie môžeme vidieť, že sa model hier ako služieb uplatňuje aj v singleplayer záležitostiach. 

Zdá sa, že to však nebude prístup vývojárov k Red Dead Redemption 2. Generálny riaditeľ Take-Two, Strauss Zelnick povedal, že ich snahou nebolo vytvoriť žiadnu hru v podobe služby, to ako sa to dnes  robí. Podľa Zelnicka, ak totiž urobíte skvelú hru, ktorú ľudia chcú hrať, či už ide o titul pre jedného hráča alebo multiplayer, udržanie si hráčov a budúca podpora má byť prirodzená:

„Našim záujmom nie je hra ako služba, singleplayer, multiplayer či epizodické vydanie. Našim záujmom je uchvátiť a priniesť spotrebiteľom ten najlepší zážitok, aký môže niekto urobiť. Ak to urobíme a potom dáme spotrebiteľom ešte ďalšie skvelé veci, aby sme sa k nim ešte viac pripojili a udržali ich zážitok, malo by to fungovať dobre. To spôsobí, že budú nasledovať prirodzené príjmy a zisky.

Môj záujem je obrátiť tak trošku všetko naopak. Chceme, aby hry v podobe služieb tak trochu stratili svoj zmysel. Sme v zábavnom priemysle a nie je dôvod domnievať sa, že spotrebitelia stratili záujem o hry pre jedného hráča, ak je singleplayer dobrý. Nie je dôvod domnievať sa, že môžeme vytvoriť službu, ktorá predáva, ak tá služba nie je skvelá.

Povedali sme si, že po prvotnom vydaní chceme ďalej spolupracovať so spotrebiteľmi a angažovať ich k našej hre. To je našim cieľom. Ale môžeme to urobiť len vtedy, keď bude počiatočná skúsenosť naozaj skvelá. Ak tomu tak nie je, potom skrátka ľudia nebudú chcieť viac.

Zelnick potom prezradil viac k samotnej podpore pre Red Dead Redemption 2, ktorú bude hra dostávať po vydaní. Zahŕňa veci ako DLC či Red Dead Online, ktoré budú podobné, ako úspešná online zložka v GTA V:

„Máme Red Dead Online, ktoré oznámil Rockstar. V tomto prípade si myslím, že je veľmi jasné, že online zložka má byť vyjadrením našej pokračujúcej podpory po počiatočnom predaji hry. O čom sme však nehovorili je speňažovanie hráčov. Je to z dôvodu, že to nie je našim primárnym úmyslom. Našou prvoradou snahou je udržať našich zákazníkov angažovaných.

O podpore ani nepochybujeme, pretože online podpora GTA Online hovorí sama za seba. Aj keď vieme, že je to hlavne vďaka speňažovaniu hráčov. GTA singleplayer nemajú ako výraznejšie speňažovať a preto ho ani nepodporujú. Pri RDR2 to zrejme bude podobné. Síce Zelnick môže tvrdiť, že speňažovanie nie je ich úmyslom, je však samozrejmosťou.

O výsledku sa presvedčíme 26. októbra, kedy hra po druhom odložení vyjde na PS4 a Xbox One. 





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19911)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk