Šéf Take Two nechápe Ubisoft, EA a ani smrť singleplayer hier |
Šéf Take Two pochválil v interview svoju firmu a zároveň naznačil, ako nechápe konkurenciu.
Šéf Take Two Strauss Zelnick vychvaľoval štruktúru svojej firmy oproti konkurencii. Totiž sú menší ako konkurencia a zarábajú viac.
Hovorí, že nemajú veľkú firmu, majú 4200 ľudí, 17 štúdií, ale stále dokážu pracovať efektívnejšie ako väčšie firmy. Ako príklad ukazuje Ubisoft, ktorý má 14000 zamestnancov, ale tržby má menšie ako oni. Hovorí, že to nechápu.
Na otázku, či sa im páči stratégia EA stavať hry na Frostbite engine, hovorí, že tieto veci až tak neriešia, preto majú podľa neho aj vyššiu kvalitu hier. Každá z ich väčších firiem má svoje enginy. Rockstar má svoj Rage, 2K má tiež svoje enginy, a keď je potrebné, tak enginy licencujú. Poukazuje na príklad Midwayu, ktoré tlačilo svoj engine a zbankrotovalo. Hovorí, že nie sú náznaky, že by používanie jedného enginu bolo to najlepšie pre hry. Síce s týmto ľudia môžu nesúhlasiť, ale aj tak, nie je to ich stratégia.
Nakoniec sa vyjadril k singleplayeru v hrách, kde hovorí, že singleplayer nie je mŕtvy a nie je ani blízko smrti. Firmy, ktoré v to veria, sa len vyhýbajú ťažkej práci vytvárania príbehu a postáv a idú rovno tam, kde sú peniaze. Nemyslí, že to bude fungovať.
Keď sa na to pozrieme z iného pohľadu, vidíme aj to, ako idú oni po GTA Online a tiež sa vyhýbajú ťažkej práci rozširovania singleplayeru v GTA V. Tiež idú rovnako tam, kde sú peniaze. Alebo vidíme, že síce majú veľa enginov, ale vizuálne RAGE engine z GTA V zastal v minulej generácii a nezdá sa, že by sa v RDR2 výrazne zmenil, rovnako nemajú žiadny iný výrazný engine, takže preto ani žiadny svoj používať nemôžu. Nakoniec, ak sa porovnávajú s Ubisoftom, bolo by zaujímavé, aké tržby by mali, keby si odpočítali GTA V, totiž iné veľké akčné série ani nemajú - Mafiu si zničili, Bioshock sa rozpadol, jediné, čo im mimo GTA ostalo, sú športy ako NBA 2K a WWE 2K a pomáha im ešte Firaxis s Civilizáciou a XCOMom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 125
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 179
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >