NVIDIA pripravuje GameWorks Ray Tracing, predstaví ho spolu s Microsoftom |
Prichádza čas na postupný prechod na raytracing enginy?
Objavila sa zaujímavá správa hovoriaca o pondelkovom predstavení Raytracingu do Nvidia Gameworks utilít.
Pôjde o funkciu, ktorá umožní pridať do hry plne raytracované efekty, teda najkvalitnejší, ale najpomalší štýl renderovania obrazu, ktorý prepočítava každý lúč. Toto bude môcť byť napríklad aplikované na povrchy, na odrazy, tiene, alebo AO. Vyzerá to ako prvý krok k raytracovaným enginom.
Technológia je "vysoko optimalizovaná" na prichádzajúce Nvidia Volta grafiky a bude používať DirectX Ray Tracing API, ktoré pripravil Microsoft a predstaví ho spolu s Nvidiou. Ale čo je z úvodnej správy zaujímavé, technológiu už používa EA, ktorý ho môže zapracovať napríklad do nového Battlefieldu, 4A Games, ktoré robí Metro Exodus, a prekvapivo aj Remedy Games, ktoré pripravuje dva tituly a práve začalo pracovať na svojom treťom titule (možno to skutočne bude Alan Wake 2, keďže sa tu spomína Microsoft a Remedy na jednom mieste).
Microsoft na raytracing technológii pracuje už od roku 2014. Zatiaľ to predstavujú pre Nvidiu, ale je pravdepodobné, že API dostane aj Xbox One a AMD karty.
Zároveň už vieme, že priamu podporu dostanú aj Unreal Engine 4, Unity 5 eniginy a samozrejme aj Frostbite. Viac sa dozvieme v pondelok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33 zobraziť viac článkov >