EA si patentovalo matchmaking na dlhšie hranie a aj na zarábanie, pridalo aj dynamickú náročnosť |
Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA.
Nedávno sa nám objavil patent matchmakingu zameraného na zarábanie od Activisionu a teraz tu máme podobný od EA. Konkrétne EA má patent nazvaný Engagement Optimised Matchmaking (EOMM), ktorý je môže hráča viesť rôznymi smermi.
Patent je založený na úprave matchmakingu a to pre dlhšie hranie, retenciu, alebo na vyššie zárobky. Totiž systém sleduje ako hráte, ako dlho hráte bežne, vie kedy vás hra začína frustrovať a podľa toho môže upravovať ďalšie matchmakingy, aby vás neskôr dala dokopy so slabšími hráčmi, alebo naopak vie kedy míňate peniaze a motivuje vás na kupovanie ďalších zbraní napríklad.
Ďalší patent je Dynamic difficulty adjustment (DDA), ktorý je na použitie v singleplayer hrách, kde sa dynamicky zvyšuje alebo znižuje náročnosť podľa vášho výkonu a optimalizuje tak vyťaženie hráča počas celej hry. V testoch dosiahli o 9% vyššiu angažovanosť hráčov.
V zásade sú to len patenty a podobne ako pri Activisione, ťažko povedať, či budú aj reálne použité.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 184
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >