Ghost of Tsushima ponúka nové informácie k hre, ukazuje motion capturing koní a naznačuje japonský dabing |
Novinky priniesol aj titul od Sucker Punch. Autori dokonca potvrdili možný japonský dabing, ktorý si mnohí fanúšikovia žiadali.
Svoj vlastný panel malo dnes na PlayStation Experience aj Ghost of Tsushima. Akčná adventúra od autorov Infamous nám tak priniesla viacero detailov. O hre nám na pódiu rozprávali kreatívny riaditeľ Nate Fox, art director Jason Connell, šéf animácií Billy Harper a producent Ryuhei Katami.
Najprv prišla reč na trailer, ktorý sme videli na Paris Games Week. Bol vytvorený v interne v štúdiu Sucker Punch a všetky miesta v ňom sú aj skutočne súčasťou hry. V Japonsku sa nachádza tím, ktorý obrovským dielom pomohol s trailerom a zabezpečil, že reprezentuje a rešpektuje japonskú kultúru. Katami spomenul, že pôvodne museli niečo odstrániť, ale nepovedal čo. Každý záber vo videu bol tiež veľmi úmyselný. Napríklad prvý výstrel znázorňuje prichádzajúcu búrku a značí veci, ktoré prídu.
Dokonca sme sa dozvedeli, že na prvý trailer bol použitý motion capturing živých koní. Použité boli konkrétne 4 kone. V skutočnosti to nebol len experiment ale test, či bude možné so živými koňmi rátať aj počas celej tvorby hry. Ukázalo sa, že bol úspešný a Sucker Punch s nimi pracuje aj naďalej.
Dôvodom prečo sa Sucker Punch presťahovali z Infamous na úplne novú IP bol ten, že chceli konečne po dlhej dobe skúsiť niečo nové. Išlo teda o podobný prípad ako Guerilla Games, ktoré po dlhej dobe Killzone vytvorilo Horizon Zero Dawn. Prísť s novou IP (teda značkou) bolo pre štúdio obrovské riziko, no podľa Harpera stálo zato. Connell uviedol, že keď projekt spustili, celé štúdio sa rozžiarilo a veľa preprodukcie sa urobilo počas jedného mesiaca, pretože všetci boli z novej IP naozaj nadšení.
Hra si berie inšpiráciu z historického obdobia a časovej periodicity, no prináša vlastný, originálny príbeh. Podľa tvorcov hra nie je historickou simuláciou a existujú v nej fiktívne udalosti a postavy. Bolo pre nich však dôležité zachytiť celkový tón éry, v ktorej sa odohráva.
Súčasťou prezentácie bola aj dvojica zaujímavých konceptov:
Tím navštívil Tsushimu dvakrát, s dvomi rozdielnymi skupinami vývojárov. Druhýkrát to bolo počas podujatia, ktoré si pripomínalo mongolskú inváziu. Podľa Harpera išlo o úžasný zážitok a dokonca navštívili aj miestnu strednú školu, aby videli historické mongolské artefakty. Počas svojej cesty sa náhodou stretli s Nagamasa Souom, ktorý je priamym potomkom klanu Sou. Tento klan viedol ostrov počas invázie. S Harperom si vymenili vizitky a môžeme vidieť už aj miestne noviny, ktoré písali o návšteve štúdia Sucker Punch. Harper sa vtedy bál, že príde o prácu, pretože leak by spôsobil odhalenie hry ešte skôr, než plánovali. Noviny však nemali taký dosah a všetko napokon dobre dopadlo.
Vývojári tiež spolupracujú s mnohými ľuďmi mimo tímu, čo zahŕňa odborníka na Budhizmus a Shinto. Na konci prezentácie sa autori tiež pochválili niekoľkými fotografiami, ktoré zahŕňajú ich návštevu Tsushimy. Okrem toho sa tiež opýtali publika, či by malo záujem hrať hru s japonským dabingom. Odpoveď bola ohromne pozitívna, tak sa zdá, že by sme sa ho napokon mohli dočkať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 262
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 60
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|