Prehľad ohlásení z PSX eventu

Úvod PSX je za nami a priniesol síce kratšie, no viaceré novinky k pripravovaným hrám od Sony.

pridal Gam_er 9.12.2017 o 11:49 pod hry
Prehľad ohlásení z PSX eventu

HRY > NOVINKY >

PlayStation Experience 2017 začalo dnes a u nás sme mohli úvod sledovať o piatej ráno. Počas neho sme videli niekoľko ukážok a komentárov vývojárov, ktorí prezradili novinky týkajúce sa prichádzajúcich PS4 hier. Čo sme sa teda dozvedeli?

Začneme s Days Gone, ktoré vyjde v roku 2018 a toto okno vydania oznámil sám Shuhei Yoshida. Stalo sa tak vôbec prvýkrát, kedy vydanie potvrdzuje prezident Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios. Ten tiež prezradil, že hru už hrá, aj keď ju nie je možné hrať na samotnom PSX evente. Už sa dá hrať od začiatku až do konca a vývojári aktuálne pilujú nedostatky. Má isť o veľkú hru, ktorá sa bude veľa venovať rozprávaniu príbehu. Napriek tomu pôjde o akčnú záležitosť, v ktorej budú môcť hráči ku každej situácii pristupovať rôznymi spôsobmi. Zaujímavosťou je, že sme počuli tiež o internej konverzácii, ktorá týkala presahu Days Gone a The Last of Us Part II. Ľudia zo Sony Bend a Naughty Dog viedli rozhovory, aby sa uistili, že ich hry sa vyberú odlišným smerom. Podľa Yoshidu sa to podarilo a sú skutočne odlišné. 

Reč prišlo aj na tému hier pre jedného hráča. Šéf SIEA Shawn Layden sa zaviazal k tomu, že hry pre singleplayer hry sú pre nich dôležité, pretože to je to, čo podľa neho robia dobre a nedá sa s ním nesúhlasiť. Layden spomenul, že v štúdiách SCE Worldwide je veľa "oddanosti a lásky" pre rozprávanie, ktoré ľudia milujú v hrách pre jedného hráča. Na margo toho tiež povedal, že nechce prísť do žiadneho z tímov a povedať im, že čítal v časopise niečo o hrách v úlohe služby (Games as a Service), aby mu jednu takú urobili. Jeho slová podporil aj Hermen Hulst z Guerilla Games, zodpovedný za Horizon Zero Dawn. V tomto prípade ide o najpredávanejšiu hru štúdia a ich prvý titul pre jedného hráča, na ktorom pracovali tak dlho. Hulst tiež cíti, že hry pre jedného hráča sú pre trh veľmi dôležité a verí, že môžu priniesť určitý magický, neprerušovaný zážitok. Layden túto debatu ukončil slovami, že očakáva pokračovanie nadvlády PS4 aj v roku 2018, pričom prekvapuje tým, že už čoskoro si budeme môcť zmeniť naše PSN ID. 

Ďalšie novinky sa týkajú Ghost of Tsushima, ktoré bude mať vlastný panel, u nás vysielaný v nedeľu o 02:00. Zatiaľ sme sa dozvedeli, že hra bude oveľa väčšia než inFamous: Second Son. Podľa slov Yoshidu ide o krásnu a zároveň najväčšiu hru, akú kedy Sucker Punch robili. Boj s mečmi je už hrateľný na internej úrovni a celé to vraj vyzerá skvele. Sony tiež priznáva, že hra bola takmer leaknutá oveľa skôr. Tím totiž navštívil mesto Tsushima, aby preskúmal jeho históriu a kultúru, čo bolo hlásené v miestnych novinách. Ich dosah je však veľmi malý a tak sa nič nestalo. Yoshida popri tom prezradil, že zatiaľ nehral ani kúsok z The Last of Us Part II či Death Stranding. Viac sa ku Ghost of Tsushima dozvieme na osobitnom panele hry v nedeľu. 

Čo sa týka Kojimovho Death Stranding, hra sa nám zatiaľ ukazovala na PS4 Pro a časť z nej je už hrateľná. Bežala v reálnom čase v 4K rozlíšení a druhá polovica traileru po tom, čo sa Norman Reedus okúpe vo vode je skutočne hrateľná. Kojima-san tiež spomenul, že keď sa stal nezávislým, dostal ponuky od mnohých strán. Chcel však zachovať svoju tvorivú slobodu a spolupracovať s niekým, kto ho pochopil. Stretol sa s Andrewom Houseom a namiesto formálneho stretnutia mu počas 2 - 3 minút vysvetlil, čo chce robiť. House na to reagoval slovami "ok, dobre...". 

Síce veľmi strohé, ale nové info dostalo aj God of War. Dozvedeli sme sa, že hra bude dlhá 25 - 30 hodín a vývoj pokračuje veľmi dobre. Dĺžka je na singleplayer hru skutočne výborná a celý vývoj sa blíži do konečnej fázy. Hrateľná fáza hry bola uzavretá tento týždeň a prichádza na rad testovanie. 

PSX zatiaľ nesprevádzalo žiadne nové, veľké oznámenie, čo Sony avizovalo už pred jej začiatkom. Veľmi milo však prekvapil remaster starej klasiky MediEvil. Sony ho definuje ako to pravé vzkriesenie na PS4. Hra dorazí v 4K a pôjde o rovnaký, kompletný remaster, ako tomu bolo v prípade Crasha. Pôvodná hra debutovala 1. októbra 1998 a dočkala sa dvoch pokračovaní MediEvil 2 (2000) a MediEvil Resurrection (2005). Odvtedy sme o značke nič nepočuli. Detaily k remastru zatiaľ chýbajú, no hneď keď sa dozvieme niečo nové, budeme vás informovať. 





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19500)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk