Activision si patentovalo matchmaking systém zameraný na zvýšenie predajov mikrotransakcií |
Activision si patentovalo systém, ktorý by v multiplayerových hrách naschvál proti sebe staval skúsených hráčov a začiatočníkov, aby zvýšili predaje mikrotransakcií.
Activision si patentovalo systém, ktorý by v multiplayerových hrách naschvál proti sebe staval skúsených hráčov a začiatočníkov, aby zvýšili predaje mikrotransakcií.
Nováčik by totiž po prehratom zápase dostal ponuku na kúpu lepších zbraní, napríklad na rovnakú ako mal protihráč, aby sa mu vyrovnal. Tým by to však neskončilo. Ďalší zápas by bol ľahký proti slabšiemu hráčovi aby si daný hráč mohol svoju novú zbraň vychutnať a aby vyhral. Odchádzal by tak s dobrým pocitom z dobre kúpy. A následne by sa to mohlo opakovať...
Ak by si náhodou hráč danú vec nekúpil, systém si to poznačí.
Je to systém na psychologickú motiváciu hráčov investovania do hry. Zo zaujímavostí bol registrovaný už v roku 2015.
Bungie už na otázky ohľadom implementácie patentu reagovalo a hovorí, že v Destiny 2 nie je zapracovaný. Rovnako už reagovalo aj samotné Activision, ktoré hovorí, že to bol len patent z ich výskumu nezávislého na herných štúdiách a nebol v hrách použitý.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 184
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >