Jeden z bývalých vývojárov Final Fantasy XV hovorí o ťažkostiach počas vývoja |
Postavy vznikali a transformovali sa za chodu, pritom príbeh sa menil každé tri mesiace.
Vývoj Final Fantasy XV bol mimoriadne zložitý a trval viac než 10 rokov. Pôvodne malo vyjsť na predchádzajúcu generáciu konzol a volalo sa Final Fantasy Versus XIII, pretože spolu s Final Fantasy Agito XIII sprevádzalo Final Fantasy XIII. Zamýšľaná skupinka hier sa ale Square Enix rozpadla, Final Fantasy XIII si vytvorilo vlastnú mini-sériu, z Agito sa stalo Final Fantasy Type-0 a z Versus sa stala veľká samostatná hra, počas vývoja zmenila režiséra a vyšla o generáciu neskôr, než bolo zamýšľané. Počas dlhého vývoja sa z jej tímu odpojil aj dizajnér postáv, Roberto Ferrari, ktorý sa teraz na Facebooku podelil o negatívne spomienky na prácu pre interné štúdio Square Enix.
"O nejakej organizácii práce nemôže byť ani reč. Náš tím (200 trpiacich duší) musel pracovať na FFXV, pritom príbeh ešte nebol dokončený. V roku 2013 sa ten prekliaty príbeh menil snáď každé tri mesiace a hra mala vyjsť v decembri 2014. Vo svete animácie, kde som začínal, je hlavný príbeh odklepnutý skôr, než sa začnú najímať ďalší ľudia, aby sa predišlo takémuto mrhaniu," napísal Ferrari.
Ardyn Izunia, Cindy Aurum, Cid Sophiar, Iris Amicitia, Aranea Highwind, Gentiana aj Verstael vznikali s prispením Ferrariho, ale menili sa ešte aj po jeho odchode. Napríklad Gentiana bola odetá do uniformy rovnakej farby, akú majú jej šaty teraz, ale s časťami bielej zbroje na ľavom ramene, kvetinovo-listovými dekoráciami a tiež mala ťažký meč. Bola poslom Stelly Nox Fleuret (z ktorej sa stala Lunafreya Nox Fleuret), preto reprezentovala kontakt nifhleimskej a tenebraeskej kultúry. Tiež pracoval na psíčkovi menom Umbra. Ten sa mal neskôr transformovať do ľudskej podoby, do jednej z nindža-postáv, ktoré mali byť ako tie z Kingsglaive, ibaže viac japonské, lenže tie sa do hry tiež nakoniec nedostali.
Ferrari bol potom pridelený k projektu Final Fantasy XII: The Zodiac Age, teda remastrovaniu Final Fantasy XII, lenže tam mal iba málo tvorivej slobody.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 102
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 138
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 113 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC PS4 Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: Akčná Adventúra / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|