Jeden z bývalých vývojárov Final Fantasy XV hovorí o ťažkostiach počas vývoja

Postavy vznikali a transformovali sa za chodu, pritom príbeh sa menil každé tri mesiace.

pridal roberto 26.12.2016 o 11:35 pod hry
Jeden z bývalých vývojárov Final Fantasy XV hovorí o ťažkostiach počas vývoja

HRY > NOVINKY >

Vývoj Final Fantasy XV bol mimoriadne zložitý a trval viac než 10 rokov. Pôvodne malo vyjsť na predchádzajúcu generáciu konzol a volalo sa Final Fantasy Versus XIII, pretože spolu s Final Fantasy Agito XIII sprevádzalo Final Fantasy XIII. Zamýšľaná skupinka hier sa ale Square Enix rozpadla, Final Fantasy XIII si vytvorilo vlastnú mini-sériu, z Agito sa stalo Final Fantasy Type-0 a z Versus sa stala veľká samostatná hra, počas vývoja zmenila režiséra a vyšla o generáciu neskôr, než bolo zamýšľané. Počas dlhého vývoja sa z jej tímu odpojil aj dizajnér postáv, Roberto Ferrari, ktorý sa teraz na Facebooku podelil o negatívne spomienky na prácu pre interné štúdio Square Enix.

"O nejakej organizácii práce nemôže byť ani reč. Náš tím (200 trpiacich duší) musel pracovať na FFXV, pritom príbeh ešte nebol dokončený. V roku 2013 sa ten prekliaty príbeh menil snáď každé tri mesiace a hra mala vyjsť v decembri 2014. Vo svete animácie, kde som začínal, je hlavný príbeh odklepnutý skôr, než sa začnú najímať ďalší ľudia, aby sa predišlo takémuto mrhaniu," napísal Ferrari.

Ardyn Izunia, Cindy Aurum, Cid Sophiar, Iris Amicitia, Aranea Highwind, Gentiana aj Verstael vznikali s prispením Ferrariho, ale menili sa ešte aj po jeho odchode. Napríklad Gentiana bola odetá do uniformy rovnakej farby, akú majú jej šaty teraz, ale s časťami bielej zbroje na ľavom ramene, kvetinovo-listovými dekoráciami a tiež mala ťažký meč. Bola poslom Stelly Nox Fleuret (z ktorej sa stala Lunafreya Nox Fleuret), preto reprezentovala kontakt nifhleimskej a tenebraeskej kultúry. Tiež pracoval na psíčkovi menom Umbra. Ten sa mal neskôr transformovať do ľudskej podoby, do jednej z nindža-postáv, ktoré mali byť ako tie z Kingsglaive, ibaže viac japonské, lenže tie sa do hry tiež nakoniec nedostali.

Ferrari bol potom pridelený k projektu Final Fantasy XII: The Zodiac Age, teda remastrovaniu Final Fantasy XII, lenže tam mal iba málo tvorivej slobody.





Páči sa mi!






Xbox One
PC
PS4

Vývoj: Square Enix / Square Enix
Štýl: Akčná Adventúra / RPG
Dátum vydania: 29. november 2016
 6.3. 2018 (PC)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19541)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk