Call of Duty séria v roku 2017 údajne opustí vesmír a naberie smer Vietnam! |
Activision sa iba tvári, že svojich zákazníkov nepočuje volať po návrate do minulosti. Len čo prehrmí sci-fi COD: Infinite Warfare, vraj oznámi výsadok do vietnamskej džungle.
Podľa nepotvrdených informácií webu Fraghero nie je pravda, že Activision chce udržať sériu Call of Duty v sci-fi prostredí budúcich vojnových konfliktov. Rovnako ako konkurenčné Electronic Arts s jeho Battlefieldom, aj on si všimol, že hráči FPS sú už behaním po stenách, skákaním niekoľko metrov do výšky, využívaním dronov a strieľaním z (ešte) neexistujúcich zbraní prejedení a s láskou spomínajú na staré strieľačky zasadené do prostredia skutočných vojnových konfliktov. Dokonca sa tiež rozhodol neskočiť rovnými nohami do 2. svetovej vojny a tiež si vybral iný veľký konflikt, ibaže tak spravil neskôr ako EA.
Hry zo série Call of Duty majú trojročný vývojový cyklus, a aby bolo možné mať jedno Call of Duty každý rok, tri oddelené štúdia pracujú na vlastných projektoch. Vlani sme dostal Call of Duty: Black Ops III od Treyarchu a tento rok vyjde Call of Duty: Infinite Warfare od Infinity Ward. Zároveň vychádza remaster Call of Duty 4: Modern Warfare, ktoré sa dá získať iba ako prívesok k Infinite Warfare, čo by sa tiež dalo interpretovať tak, že Activision si nie je istý úspechom novej hry, ktorá priaznivcov FPS-iek vystrelí až do vesmíru, kde budú plniť misie v bezváhovom stave. Nakoniec, prvý trailer dostal na YouTube rekordný počet palcov dole.
Tretím štúdiom pracujúcim na sérii Call of Duty je Sledgehammer Games, ktorého história údajne hrá rolu v tom, prečo sa COD presunie práve do vietnamského konfliktu. Jej zakladatelia si totiž môžu pripísať zásluhy na úspechu third-person survival hororu Dead Space. Po tomto úspechu založilii a následne predali Activisionu Sledgehammer za účelom vytvorenia aspoň rovnako dobrého third-person spin-offu Call of Duty série. Už bol na svete 15 minútový prototyp interne známy ako Call of Duty: Fog of War, pričom akčná adventúra sa mala odohrávať v Laose.
Potom ale udalosti zaviali Sledgehammer iným smerom. Activision prišiel o polovicu štúdia Infinity Ward, pretože nespokojné vedenie a jeho verní zamestnanci odišli založiť Respawn Entertainment a sériu Titanfall. Chýbajúcu pracovnú silu Activision nahradil Sledgehammerom, ktorý sa tak spolupodieľal na COD: Modern Warfare 3. Projekt Fog of War bol zamrazený a neskôr zrušený, keď spokojný Activision prijal Sledgehammer do rodiny štúdií starajúcich sa o hlavnú sériu. Samozrejme dostalo inštrukciu držať sa sci-fi smerovania série a prinieslo COD: Advanced Warfare a prestrelky vojakov v exosuitoch, takže veci vytvorené pre Fog of War boli nepoužiteľné. To ale neplatí teraz, keď je treba chytiť sa trendu a vrátiť sériu ku koreňom. Laos môže byť ľahko pretvorený na susedný Vietnam.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 78
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >