Bude väčšina hier využívať Cloud Computing do 5 rokov?

pridal Gam_er 2.8.2016 o 12:34
PC
PS4
Xbox One


Nápad s hraním hier prostredníctvom cloud computingu tu síce už bol, no po krátkom čase spadol do úzadia. Spoločnosť Cloudgine však verí, že to bolo len kvôli nedostatku herných zážitkov vytvorených práve na takýto typ hrania. To sa podľa nich má do piatich rokov zmeniť.

Ide teda o hranie, ktoré prebieha prostredníctvom siete, pričom počas neho váš počítač/konzola využíva výpočtový výkon vzdialeného serveru. S týmto hraním vám teda odpadajú starosti, či hardvér vášho počítača/konzoly dokáže danú hru, na ktorú máte chuť, vôbec rozbehnúť. Maurizio Sciglio zo spoločnosti Cloudgine nedávno poskytol rozhovor stanici BBC, v ktorom verí, že hranie hier pomocou cloud computingu môže byť istou hudbou budúcnosti a ďalšou veľkou vecou pre herný priemysel. Prvou hrou, ktorá by mohla toto hranie odštartovať je Crackdown od spoločnosti Microsoft, vyvíjaný primárne na konzolu Xbox One. Práve Crackdown poslúži ako tzv. acid-test pre hranie hier na posilnenom serveri. V prípade, že sa osvedčí, otvorí cestu aj ďalším titulom, ktoré budú fungovať podobne. 

„V našej spoločnosti si myslíme, že tak či onak, väčšina hier do piatich rokov bude využívať cloud computing. Ten nám môže rovnako pomôcť aj v oblasti VR. V nej je na zariadenia kladený vysoký tlak vďaka tomu, že na svoj plynulý beh a 90 snímkov za sekundu potrebuje VR hranie naozaj výkonný hardvér. Práve tu sa tiež otvára cesta pre cloud computing,“ hovorí Sciglio. 















Disney a Electronic Arts stopli fanúšikovský Star Wars Battlefront III
predchádzajúca novinka

Project Remedium bude bojovať s patogénmi v ľudskom tele
nasledujúca novinka

Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.