Čo sme sa na E3 dozvedeli o Mass Effect: Andromeda? |
Aj bez veľkého jednorázového predstavenia sme sa dozvedeli viacero kľúčových informácií a veľa detailov.
HRY > NOVINKY >
Mass Effect: Andromeda na komplexnejšie predstavenie ešte iba čaká, Electronic Arts ho chce spraviť až počas tohtoročnej jesene. Užívateľ Redditu Audemus77 dal dokopy aspoň to, čo sme sa dozvedeli z nového traileru, z rozhovorov rôznych médií so zástupcami EA prítomnými na E3 a zo sociálnych médií.
trailer
- nová loď sa volá Tempest, dokáže pristávať na planéach
- v hre sú prítomní zástupcovia Salarianov, Kroganov aj Asarijek
- biotické schopnosti zostali
- počas boja sa dá pohľad kamery prehadzovať z jedného ramena na druhé
- existuje viac než jedna archa
Marc Walters
- prechod na engine Frostbite umožňuje tvorbu detailnejších postáv
- systém dialógov zostane podobný originálnej trilógií s pár novinkami
- systém morálky prechádza evolúciou
- protagonista/protagonistka sa volá Ryder, je to žena z konca traileru, ale tvár nemusí mať finálnu podobu
- multiplayer v ME3 mal určitý úspech, ale hráčom sa nepáčila odlišnosť jej hrateľnosti od kampane, preto sa pracuje na novej forme previazania kampane a online časti
- vývoj je v záverečnej fáze, verejnosti sa ukazujú iba už dokončené veci
- Mako je jediné pozemné vozidlo v hre
rozhovory Polygonu a IGN
- hráčov výber konca ME3 Andromedu neovplyvní
- vzťahy a romániky budú realistickejšie, k romániku sa už nedá dostať jednoducho pár návštevami
- priateľstvá a romániky budú ovplyvnené temperamentom
- hlavná postava nezačína ako hrdina, musí sa ním stať, ale uvedomuje si dôležitosť a následky svojich činov
- posádka bude mladšia než v trilógii
- Shepard poznal mapu Mliečnej cesty, nová galaxia bude veľkou neznámou
- príbeh bude osobnejší
- postavenie ľudstva v tejto galaxii je iné, ale stále je to príbeh ľudského hrdinu a ľudstva
Yanic Roy
- RPG elementy zostali, hráčovi dajú kontrolu nad príbehom
- opäť budú aj misie na získanie lojality spoločníkov
- multiplayer bude podobný ME3, ale slobodnejší, dynamickejší, chaotickejší
- planéty budú mať jeden bióm, ako je tomu napríklad aj v Star Wars
- domov sa bude hľadať pre ľudí aj pre ďalšie rasy na palube
- objavia sa odkazy na pôvodnú trilógiu, ale iba v takej miere, aby neprekážali novým hráčom
Aryn Flynn
- cesta do galaxie Andromeda trvala stovky rokov
- archa je dôležitou súčasťou príbehu, nie iba miestom prebudenia hlavnej postavy
ďalšie zdroje
- zberateľská edícia bude predstavená na jeseň
- Codex bude mať opäť obsiahle zápisky a sprostredkuje pohľad hlbšie do univerza
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >