Londýnsky Vampyr môže loviť ľudí a potkany |
Nádielka nových informácií o upírom RPG od tvorcov Life is Strange. Opäť pripravujú hru s niekoľkými riešeniami každého problému a viacerými koncami.
Už sme síce hlboko v roku 2016, ale vydanie RPG Vampyr od štúdia Dontnod (Life is Strange, Remember Me) je ešte stále ukryté veľmi ďaleko, až kdesi v roku 2017. Pred pár dňami nás potešilo aspoň zverejnenie prvých obrázkov priamo z hry a teraz k nim pribúda aj pár nových informácií.
Nevychádza sa z moderných romantických upírov z nových knižiek a seriálov, ale z klasickejších predlôh. Rôznych povier o schopnostiach a slabinách upírov je ale aj tak priveľa a štúdio musí vyberať, čo mu zapadá do jeho príbehu. Zoznam ešte nie je kompletný, ale vyhodené bolo napríklad všetko súvisiace s tým, že by upír bol iba prízrak, takže je napríklad normálne vidieť v zrkadle. Z potvrdených schopností zaujme, že upír musí byť do príbytku pozvaný, inak nemôže vstúpiť. Niečo, čo sa dnes už síce u upírov veľmi nenosí, pritom to k nim patrilo už od čias prvého románu o lordu Draculovi.
Mytológia odhaľujúca pôvod upírov, rôzne súvislosti a zaujímavé informácie bude hráčovi predkladaná nevtieravo, podobným štýlom ako v Skyrime, teda hlavne prostredníctvom knižiek a rôznych collectables. Takto bude môcť hráč lepšie pochopiť seba i svojich protivníkov. Medzi nimi mimochodom nebudú iba lovci upírov ale aj iní upíri. Upíri totiž nie sú o nič jednotnejší ako ľudia, každý sleduje hlavne vlastné ciele.
Bolo upresnené vyjadrenie ohľadom nutnosti zabíjať obyvateľov Londýna. Upír nemusí nikoho zabiť a môže hru dokončiť s tým, že krv bude cicať iba z potkanov a uspokojí sa s XP získanými za plnenie misií. Zabíjať ľudí a iných upírov so sebou ale okrem nakŕmenia prinesie aj množstvo XP. Každý quest sa bude dať vyriešiť minimálne dvoma spôsobmi.
V hre pritom nebude nič ako systém hodnotiaci morálnosť rozhodnutí, takže výber cesty zostane na hráčovi. V meste vyčíňa mor, takže telá pohodené kdesi v chudobnej štvrti políciu neprekvapia, upír sa iba nesmie nechať prichytiť pri čine, aby neprišiel o svoje krytie obyčajného doktora. Výber obetí zasa môže ovplyvniť príbeh s viacerými koncami, nemáme však čakať klasiku v podobe "dobrého a zlého konca".
Absolvovanie hlavnej príbehovej linky (približne 25 hlavných misií) by malo zabrať okolo 15 hodín, k čomu sa ale môžu pridať ďalšie hodiny strávené dosahovaním sekundárnych cieľov a zbieraním collectables.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 47
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 39
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus / Dontnod Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|