Vývoj Bayonetty bol pre Platinum Games veľmi náročný, takmer ich zničil |
Vedúci vývoja v Platinum Games porozprával o tom, ako sa celé štúdio pri vývoji prvej Bayonetty takmer rozpadlo
Bayonetta sa dá určite zaradiť medzi najlepšie hry pre Wii a Wii U, no autori z Platinum Games sa pri vývoji prvého dielu poriadne natrápili, kým sa im podarilo vytvoriť finálny produkt. Platinum Games má na svedomí množstvo kvalitných hier, no pri návšteve štúdia serverom GameSpot ešte v septembri tohto roka sa pri rozhovore s vedúcim vývoja, Atsushi Inaba, porozprávali taktiež o časoch, kedy sa štúdio takmer rozpadlo.
Inaba práve na obdobie spojené s vývojom prvej Bayonetty nespomína vôbec v dobrom: "Na konci vývoja Bayonetty nebol nikto šťastný. Každý bol skutočne frustrovaný a nahnevaný, veľmi sme sa snažili aby sme hru dokončili a žiadali sme tak veľa, no a potom sme od tímu a každého z nás chceli ešte viac. Na konci tak nikto nerozprával: "Oh, dokončili sme to", ale každý mal pocit: "Toto už nikdy nebudeme robiť". Štúdiom sa tiahla veľmi negatívna atmosféra, ktorú si pamätám do dnešného dňa."
Aj keď sa nakoniec pustili do vývoja ešte kvalitnejšieho druhého dielu a možno už pracujú aj na treťom, vývoj prvej Bayonetty bol natoľko frustrujúci, až sa kvôli tomu takmer rozpadlo štúdio.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 188
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >