Vývoj Bayonetty bol pre Platinum Games veľmi náročný, takmer ich zničil |
Vedúci vývoja v Platinum Games porozprával o tom, ako sa celé štúdio pri vývoji prvej Bayonetty takmer rozpadlo
Bayonetta sa dá určite zaradiť medzi najlepšie hry pre Wii a Wii U, no autori z Platinum Games sa pri vývoji prvého dielu poriadne natrápili, kým sa im podarilo vytvoriť finálny produkt. Platinum Games má na svedomí množstvo kvalitných hier, no pri návšteve štúdia serverom GameSpot ešte v septembri tohto roka sa pri rozhovore s vedúcim vývoja, Atsushi Inaba, porozprávali taktiež o časoch, kedy sa štúdio takmer rozpadlo.
Inaba práve na obdobie spojené s vývojom prvej Bayonetty nespomína vôbec v dobrom: "Na konci vývoja Bayonetty nebol nikto šťastný. Každý bol skutočne frustrovaný a nahnevaný, veľmi sme sa snažili aby sme hru dokončili a žiadali sme tak veľa, no a potom sme od tímu a každého z nás chceli ešte viac. Na konci tak nikto nerozprával: "Oh, dokončili sme to", ale každý mal pocit: "Toto už nikdy nebudeme robiť". Štúdiom sa tiahla veľmi negatívna atmosféra, ktorú si pamätám do dnešného dňa."
Aj keď sa nakoniec pustili do vývoja ešte kvalitnejšieho druhého dielu a možno už pracujú aj na treťom, vývoj prvej Bayonetty bol natoľko frustrujúci, až sa kvôli tomu takmer rozpadlo štúdio.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 75
- DOJMY: Manor Lords 43
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 109
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 84
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Filmová recenzia: Rebel Moon Part 2 51
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 47 zobraziť viac článkov >