|
|
detail
(l.75)
|
3
0
j4cki3
pridané 12.6.2019 10:09
neviete niekto povedať čo je s biomutantom. na E3 vobec nespomenuli, alebo som prehliadol.
|
detail
(l.95)
|
pridané 12.6.2019 9:23
rtx is the new ultra settings ...
|
detail
(l.108)
|
pridané 12.6.2019 7:34
2080ti pojdu zas na splatky
|
detail
(l.95)
|
2
0
ultra.
-> pravdovravVrav
pridané 12.6.2019 9:22
potom co ohlasili cyberpunku podporu rtx, urcite
|
detail
(l.222)
|
pridané 12.6.2019 7:02
RTX ON mi niekedy príde ako nejaké leštidlo. Skla a zŕkadla sú super, no tie podlahy to jak keby naleštili a navoskovali. Príde mi to také neprirodzené v určitých častiach.
|
detail
(l.169)
|
pridané 12.6.2019 7:14
A ? To nieje chyba RT. Keby chceli nebude sa to lesknúť vobec.
To ako keď vypichovali BF:V naleštené podlahy vo vojne, len aby si mali do čoho kopnúť pretože drahé grafické karty a "nevidia" rozdiel. 😂 |
detail
(l.139)
|
4
TriceLL
pridané 11.6.2019 23:59
vobec ma nezaujimaju nejake ray tracingove reflekcie... co hram treba je ray tracovane GI... screen space reflekciu podla mna v pohode postacuju
|
detail
(l.169)
|
1
0
Rellik
-> TriceLL
pridané 12.6.2019 7:15
podľa teba, no tak to rovno zavolať do Nvidie a AMD, Tricell má iný názor, je to zbytočné takže ostaňme v roku 2000. 😂
|
detail
(l.81)
|
3
0
_Bugi_
-> TriceLL
pridané 12.6.2019 1:46
toto si vraveli aj ludia v stredoveku. Nejaka elektrina ma vobec nezaujima, sviecky mi vpohode postacuju. Je to pokrok techniky, a dost zasadny. Skor vsak vidim vyuzitie v CGI ako vo videohrach.
|
detail
(l.139)
|
1
TriceLL
-> _Bugi_
pridané 12.6.2019 7:37
vravim len ze vykon treba pouzit na GI
|
detail
(l.169)
|
pridané 12.6.2019 7:16
ako sa renderuje CGI ? Pomocou čoho ? ☺
|
detail
(l.135)
|
pridané 11.6.2019 23:27
brutal
|
detail
(l.157)
|
pridané 11.6.2019 22:35
Tie vo vzduchu vznasajuce sa tela mi vzdy pripomenu Inside...
|
detail
(l.138)
|
pridané 11.6.2019 22:18
Na túto hru som skoro zabudol, vôbec o nej nebolo počuť na E3 až doteraz.
|
|