01 02 >>
icon
detail (l.80)
Gordon Alfman
  pridané 20.3.2019 22:50
Určite by som si to zahral, ak by to vydali, ale nech spravia tú oblohu pôvodného červeného zafarbenia
icon
detail (l.80)
Gordon Alfman
  pridané 20.3.2019 22:48
Ako nalákať deti dnešnej doby k starším hram? upravte ich do Raytracingu
icon
detail (l.85)
Magyar
  pridané 20.3.2019 11:50
Priznavam take REMAKE starej hry radostne uvitam dnes
icon
detail (l.191)
Hurrican
  pridané 20.3.2019 9:13 (editované 20.3.2019 9:14)
Najviac sa mi pacilo ako hovori (okolo jednej minuty) ze tam mate materialy zalozene na fyzike ako napr. sklo, ktore ako mozete vidiet odraza vsetko okolo. Len to najdolezitesjie a to postavu hraca som si tam nejak nevsimol 😃


icon
detail (l.134)
2
Pijakos
  pridané 20.3.2019 8:31
really? Takze BTH teraz vyda v spolupraci s nvidiou 20 rocnu hru ktora bezi len tak tak na kozmickom PC ?? Ako fajn vyzera to pekne na retro, ale zase si hovorim kde je pointa? Koli tomuto vydavali RTX karty? Cakal som ze pouziju takto masivne rt na nejakom novom engine nie na starej OGL .. Ono ja aj viem preco nie na novej hre, pretoze by bolo treba rt hladat lupou podobne ako u bf5.
icon
detail (l.205)
hyp0 -> Pijakos
  pridané 20.3.2019 10:51
plne raytracovana hra, o to tu ide. Nie RTX sa kvoli tomuto nevydavalo.
icon
detail (l.134)
Pijakos -> hyp0
  pridané 20.3.2019 11:00
myslis ze reany obraz ktory vnimas ocami, je cely rt, rt je len metoda,.. mimochodom ukazovat nieco zalozene na rt v dnesnesnej ere v realnom case len potvrdzuje je nvidia tu je way too early ..mohli sludne vyhodit demo a odkazat na buducnost
icon
detail (l.205)
hyp0 -> Pijakos
  pridané 29.3.2019 9:07
ja chapem co to je RT. Dema a odkazy na buducnost tu nV robila uz pred rokmi, tak ako aj intel a ini. Teraz bola moznost to ciastocne spravit tak to spravili.
icon
detail (l.169)
Rellik
  pridané 20.3.2019 7:58
Si pamatám ešte tie zašumené "gameplaye" kde človek musel stáť na mieste pár sekúnd aby sa mu odšumel obraz. Pekný pokrok ! Konečne sa svetlo a tiene budú správať v hrách, tak ako majú.
icon
detail (l.38)
2
heretic9
  pridané 20.3.2019 7:50
ze je to len prezentacia, nie je ospravedlnenie. na prezentovanie svetelnych efektov si nemali vybrat hru, ktora sa odohrava v temnej atmosfere. ale aj v dead islande by boli tie efekty rovnako neprirodzene umele, znasilnene, rusiace, proste odporne. dufam, ze sa to bude dat v nastaveniach vypnut...
icon
detail (l.143)
dodush
  pridané 20.3.2019 7:05
uz som stiahol ale nevyzera tak ako na tom deme... napr sklo nieje dorobene a cely look divny .. nvm

icon
detail (l.218)
Blackened Halo
  pridané 19.3.2019 23:18
to bude oficialny Quake 2 RTX? akože nové vydanie hry?
icon
detail (l.215)
???? -> Blackened Halo
  pridané 20.3.2019 8:48
nemyslim si ze robia nejaky remake, remaster alebo update... to je vyslovene na tu prezentacku. Tie prostredia su miestami len tak nahodene voci originalu a isto to nie je cela hra. Mohli by ale nejaky remake urobit
icon
detail (l.218)
Blackened Halo -> ????
  pridané 20.3.2019 9:58
jj skoda, ale cely remake s tymi vylepseniami, to by bola chutovka...minimalne pre mna nakolko Q2 ja povazujem za najlepsiu FPS
icon
detail (l.134)
Pijakos -> Blackened Halo
  pridané 20.3.2019 10:50
ako q2 bola vyborna hra, ale zasluzila by si poriadny remaster nie toto tech demo plne svetla
icon
detail (l.218)
Blackened Halo -> Pijakos
  pridané 20.3.2019 13:05
mne by stačilo to, ale tak nebranil by som sa remasteru :D
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 19.3.2019 23:36
nie ta verzia uz existuje.. tato co ukazovali je updatnuta este...

icon
detail (l.218)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 20.3.2019 6:43
aha :O
icon
detail (l.202)
2
cpy
  pridané 19.3.2019 22:45
Mam ultrawide monitor a babraci s nvidie nevedia orezat black bary na videu. Vo fullscreene to vyzera ako mala obalka v strede. Dmnti fakt.
icon
detail (l.215)
???? -> cpy
  pridané 20.3.2019 8:55
to video je v 16:9
01 02 >>