|
|
detail
(l.157)
|
pridané 13.10.2018 12:48
naplanovali si vydanie s HL3 no na rozdiel od Valve slubuju kazdy rok release lol
|
detail
(l.127)
|
pridané 11.10.2018 22:02
asi tam davaju ray tracing
|
detail
(l.159)
|
1
0
FlyBoogy
pridané 11.10.2018 18:40
Po tom poslednom remaku na UE4 toto už vyzerá fakt biedne.
|
detail
(l.129)
|
pridané 12.10.2018 8:03
To máš tak...vždy je jednoduchšie vziať nový/novší hotový engine, ktorý ti takmer bez problémov zabezpečí viac než jeden grafický orgazmus, než vziať starý engine, vlastnoručne sa popasovať s jeho modifikovaním a horko-ťažko doň naimplementovať ďalšie funkcie, skrátka doslova ho vymačkať do posledného limitu a vyčarovať z neho niečo, čo aspoň trochu vizuálne zaujme :) ...pre toto obdivujem stále Source, aj keď je to už pomaly dedek medzi engine-mi :D
|
detail
(l.150)
|
pridané 11.10.2018 20:04
Ktorý zrejme navždy zostane len na tej jednej kapitole
|
detail
(l.159)
|
pridané 11.10.2018 22:18
Tento mod je už vo vývoji 11 rokov a je to na ňom vidieť. Kedysi to fakt ohúrilo o koľko to vyzeralo lepšie. Teraz je to už platený remake ktorý sa stal zastaralým než bol dokončený.
|
detail
(l.129)
|
pridané 12.10.2018 8:08
11? Pridaj :) s developingom módu sa začalo hneď po sklamaní, ktoré Valve prinieslo v podobe HL: Source, čo bolo už roku 2004 ...čižeeeee... 14 rokov to bude pomaly :D
|
detail
(l.68)
|
pridané 11.10.2018 18:29
fajnovucka grafika
|
detail
(l.160)
|
2
1
mIREC666
pridané 11.10.2018 15:30
niekedy mám pocit, že HL3 bude skôr ako tento samotný level
|
detail
(l.182)
|
2
0
Mr. Smith
pridané 11.10.2018 15:22
V novembri ma HL velke vyrocie. Bolo by pekne stihnut vydanie prave vtedy.
|
detail
(l.155)
|
pridané 12.10.2018 2:32
konkrétne 19. novembra má HL 20. výročie. Bola by pecka ak by to vtedy vypustili
|
detail
(l.129)
|
1
0
raziel_zv
pridané 11.10.2018 14:51
Čítal som si článok na steame...
1. ten článok je malý "pre-update" než zverejnia viac nových informácii (je písané "čoskoro") 2. článok je písaný pri príležitosti akéhosi #Blocktober 3. ten druhý obrázok je staršou ukážkou experimentovania s danou mapou, než dospeli k finálnej atmosfére, ktorú vidíme na prvom obrázku 4. na steame je písané, že Black Mesa by mala ukončiť Early Access režim v novembri, čiže je tu malá nádej, že hru stihnú ešte tento rok (samozrejme....môžem sa mýliť :D ) Každopádne dôverujem ľuďom z Crowbar Collective, že aj napriek čakaniu a dvom odkladom predvedú Xen, aký si Black Mesa a celkovo Half-life zaslúži :) |
detail
(l.155)
|
1
0
Denieln7
-> raziel_zv
pridané 12.10.2018 2:41
Súhlasím, čítal som ich updaty ohľadom vývoja xen a podľa všetkého to bude pecka, dávajú si na tom záležať
|
detail
(l.256)
|
pridané 11.10.2018 13:51
Stále čakám. Black Mesu síce mám, ale stále som ju nedohral. Tak snáď niekedy ju už dohrám.
|
detail
(l.134)
|
pridané 11.10.2018 13:48
no na xen cakam uz pekne dlho, podla mna natom robi snad 1 clovek uz. Nechapem sak Xen bol kratky jak svina.
|
detail
(l.150)
|
pridané 11.10.2018 17:41
No len teraz bude jeden level taký veľký ako celý XEN dokopy v original HL
|
detail
(l.129)
|
1
raziel_zv
-> Pijakos
pridané 11.10.2018 14:55
(editované 11.10.2018 14:58)
Celý Xen od základov menia, upravujú a rapídne rozširujú...zároveň upravujú Source engine tak, aby jednak zvládol nové grafické implementácie a efekty, ktoré predtým Source nezvládal....a zároveň aby pri inštalácii Xenu nedošlo k poškodeniu Black Mesa, resp. k minimalizácii vzniku chýb, bugov, glitchov....pozri si fórum na steame, tam sa dozvieš bližšie, prečo to tak dlho trvá
|
detail
(l.147)
|
pridané 11.10.2018 14:29
a nudný jak sviňa, až otravný, ak by som posudzoval hru podľa xenu tak je to čistý hnoj a isto nie len podľa mňa. no a práve na tom pracujú tak dlho, aby to napravili.
|
detail
(l.97)
|
pridané 11.10.2018 14:34
Pravda, pravda. Údajne tam chcú zakomponovať nejaké nové prvky, resp. oživiť pôvodnú verziu.
|
detail
(l.127)
|
3
0
vBrute
pridané 11.10.2018 13:38
ale vraj to chcú stihnúť ešte pred Half-Life 3 :)
|
|