01 02 03 04 05 06 >>
icon
detail (l.141)
CrytX -> stavec
  pridané 10.4.2013 22:27
>Re: RE:Re: RE:CrytX
Zaujimavý názor. Nuž problém bude asi v tom že každý hľadá v hre niečo iné. Niekomu záleži len na hrateľnosti niekomu na príbehu ďalšiemu na grafike.
Škoda len že nie je trh tak diverzifikovaný aby si každý našiel svoje. Ja osobne mám rád keď ma hra silný príbeh ma to motivuje pokračovať, predsa len niesom nejaky harcore gejmer, hrajem sa väčšinou len keď som chorý a nemam čo robiť. Chápem rozhorčenie pravých gejmerov ale čo už taka je doba :/

A ešte k tomu "môjmu užasnému COD" ti poviem toľko že pri poslednom diely mi bolo do plaču s tej hrateľnosti keď som sa prestrieľaval cez level cez tu tupu AI so zbraňami ktoré nepočuli o recoile alebo reálnych zvukoch. Bez tých skriptov a príbehu by som to do hodiny vypol ;)
icon
detail (l.131)
2
stavec -> CrytX
  pridané 7.4.2013 10:14
>Re: RE:CrytX
Tak chlape tebe chýba taký zdravý sedliacky rozum. Hry hráme a filmy pozeráme, aby som bol presnejší v hernom priemysle sa tomu hovorí interaktívny film. Vydavatelia plus vývojári pri dnešných hrách majú problém definovať čo je hra a pojem plynulé hranie im nič nehovorí. Tento ich chaos sa snažia kamuflovať, alebo nahradzovať kadejakými videami a hovoria im strihové, akčné, príbehové. A nedostatok herných nápadov a enginu kamuflujú do v posledných dobách hodiny a hodiny zbytočných videí.
No a to tvoje úžasné COD, znovu nudné videá, ktoré nám na konci každého dielu hry povedia ako úžasná amerika zachránila svet.
Záverom, je mi len smutno ako kopec gamerov podlieha prebratým americkým filmovým klišé do hier a dokonca pri nich uronia aj slzu a toto bude ten základný rozdiel medzi staršími a mladými gamermi, tí starší chcú hry jednoducho hrať a nie dívať.
icon
detail (l.54)
1
Mikey33
  pridané 5.4.2013 17:36
>TrOllkko
ty sa asi nie nadarmo volas trolko
icon
detail (l.6)
3
TrOllkko
  pridané 5.4.2013 14:35
>..
na GlassBox engine od Maxisu sa to nechytá má sa čo Ubisoft s jeho Unreal enginom 4 ešte čo učit
icon
detail (l.130)
adun
  pridané 4.4.2013 17:38
a novy source engine stale nikde
icon
detail (l.166)
Michalman -> CrytX
  pridané 4.4.2013 11:46
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
velka pravda.
icon
detail (l.141)
CrytX -> Michalman
  pridané 3.4.2013 7:41
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
Presne ako hovoríš máme možnosť voľby. Ale väčšina ľudí je ochotná obetovať časť slobody výmenou za pohodlie a bezpečnosť.
icon
detail (l.148)
LadIQe -> Michalman
  pridané 2.4.2013 18:54
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
heh kto by nemal rad konspiracne teorie ;)
icon
detail (l.166)
2
Michalman -> CrytX
  pridané 2.4.2013 9:48
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
zacina sa tu "zaujimava" debata o konspiracnych teoriach, tak si prihodim svoju trosku
nic z toho, co je uvedene, predsa nie je povinne, ze ano? zrus facebook, nepouzivaj mobil (ak potrebujes surne volat, pouzi budku alebo este lepsie: susedov telefon ), odhlas (alebo nepouzivaj) internet (ale nebudes tak mat pristup ani na sector.sk! na to bacha! ), namiesto emailu alebo skype odporucam slovensku postu (aj ked aj tam urcite riziko existuje), plat vsade cash, necestuj hromadnou dopravou (kamery!) alebo sa rovno odstahuj na vidiek, potraviny si pestuj sam a mas od "velkeho brata" pokoj a to, co som tu popisal, nie je utopia, ludia takto naozaj ziju
icon
detail (l.141)
CrytX -> LadIQe
  pridané 2.4.2013 9:18
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
Nuž áno ale zatiaľ nás to nijak neohrozuje pretože to slúži na prenasledovanie zločincov tvoje maily a telefonaty nikoho nezaujímajú kým nie si hľadaný. Čo je síce dobré ale nie správne.A až príde čas keď neprávo sa stane zákonom tak odpor sa stane povinnosťou. A ľudia sa vzbúria proti takému systému. Je to nekonečný kolobeh. Ľudstvo robí tie isté chyby stále a stále dookola a myslia si že tentokrát to dopadne inak.
icon
detail (l.166)
Michalman -> LadIQe
  pridané 2.4.2013 0:16
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:LadIQe
"big brother is watching you!"
icon
detail (l.148)
LadIQe -> CrytX
  pridané 1.4.2013 23:22
>Re: RE:Re: RE:LadIQe
Tak jasne ze nam pomahaju :) ulahcuju pracu atď...ale si zober ze si pri kazdom volani odpocuvany...ked volas napr cez skype tak vsetko vedia o com kecas a takisto fb tiez si robi zaznamy o tebe...a to mas obmezovanie sukromia...vedia o kazdom tvojom kroku...toto je take blbe
icon
detail (l.141)
CrytX -> LadIQe
  pridané 1.4.2013 21:54
>Re: RE:LadIQe
jj bol som v kine aj doma som si pozrel parádny film. A tiež ma takto prinútil rozmýšľať nad životom a svetom.
No a tie technológie, nemyslím že technológie by ľuďom škodili. História ukázala že sa vďaka nim máme lepšie. Ako môže niekto povedať že toto je tá hranica kedy sú technológie dobré ale ďalší rozvoj ľuďom škodí ? Kto určí túto hranicu ? All boundaries are conventions... waiting to be transcended povedomé ? :P
icon
detail (l.50)
Pax -> LadIQe
  pridané 1.4.2013 20:51
>Re: RE:LadIQe
Si zabil
icon
detail (l.148)
2
LadIQe
  pridané 1.4.2013 17:54
a ak mozem este dodat, nieco o filmoch...su stale akcnejsie, ukazuju nam svet technologii, inovacii, apokalypsy...no akoby stracali nadych, myslienku,ideu...mozno niekto si povie, ved ake krasne je pozerat na to ako to tam vybuchuje, cloveka to pohlti a rad to pozera...a pozrel si niekto z vas film cloud atlas? mozno odradi dlzkou, ma predsa vyse 3 hodiny, ale myslienkovo je uplne niekde inde, film vas donuti sa zamyslat, mysliet o co tam ide, mysliet nad svetom

mozno je to tak trosku odveci, mozno si poviete ze co tu taram za nezmysli, ale skusali ste sa zamysliet nad sebou? alebo nad svetom? kam spejeme? ze vyvoj technologii nam teraz prospieva ale na druhej strane nam berie nieco? nieco z nas? mozno mi date za pravdu, mozno nie, no podla mojho nazoru clovek, kazdy clovek na zemi straca to co nas lisi od ostatnych zivocichov, je to ludskost...ano su tu vynimky, nehovorim ze nie, ale malo, a prave taketo myslienky davaju niektory do filmov, hier
icon
detail (l.148)
LadIQe -> CrytX
  pridané 1.4.2013 17:45
>Re: RE:Re: RE:skubiak
ked sme uz pri tych myslienkach...mna napr zaujal zaciatok a koniec crysis 3...nebojte neje to spoiler ;)

proste ako uvazovali nad technologiami...ze im velmi doverujeme a mozem povedat ze cele ludstvo sa technologii oddalo...najprv sme boli my panmi technologie, no dnes mam pocit ze technologia vladne nam a nie naopak

a k tym starsim hram...ano mali jeden ciel, vystrielat, zachranit atd. maju to aj dnesne hry...ale asi skor narazal na to ze boli hratelnostou prepracovanejsie, proste stale bavili aj ked si to hral 10x vkuse...no dnesne toto tak nemaju, ale zas dejovo a myslienkovo su niekde inde, ako vyssie spominana hra
icon
detail (l.166)
Michalman -> nate22
  pridané 1.4.2013 16:03
>Re: RE:nate22
ale dost mozne, ze na takyto graficky vykon budu v tomot engine potrebne nizsie HW naroky, pripadne bude oproti inym enginom nizsia cena, ergo: bude to lahsie predajne.
icon
detail (l.77)
nate22
  pridané 1.4.2013 15:28
úprimne - naozaj sa vám to páčilo? teda grafika je dosť fajn, ale rovnakú (ak nie lepšiu) som videl na starších enginoch, textúry, počet objektov, nasvietenie a iné veci neboli ničím iné od toho čo tu už bolo... podľa mňa dobrý engine s meškaním tak 2-3 roky...
icon
detail (l.166)
Michalman -> J_an_o
  pridané 31.3.2013 22:50
>Stare vs nove
CrytX, pravdou je, ze takto som nad vecami este neuvazoval. v mnohom mas pravdu (paci s ami analogia s hrackarstvom :)), ale je fakt, ze mne osobne napriklad kratky herny cas vadi. ak je hra dobra, chcem viac. ano, existuju datadisky, rozsirenia a pod.. ale to nie je to, co hladam. mam rad hry, kde ak ma zabiju, som.. proste mrtvy :) je mi jasne, ze automaticka obnova zdravia je trend a lekarnicky su minulost a nic s tym neurobim. preto mam rad hry ako stalker, kde nie som nesmrtelny hrdina, ale kde si dobre premylsim, ci sa do boja pustim, alebo nie. a nie je to iba o narocnosti hry. faktom je, ze z hier sa stavaju skor iteraktivne filmy, nez hry ako take.

P.S.: neodpustim si na zaver: mnozne cislo muzskeho rodu v prvom pade (alias plural nominativu) konci na makke "i" ;)
icon
detail (l.163)
PhenX
  pridané 31.3.2013 22:40
neviem preco ale pozastavujem sa nad tym ze skupina vojakov netrafi jednoho beziaceho a ten jeden trafi za pohybu vacsinu :D
01 02 03 04 05 06 >>