|
|
detail
(l.51)
|
1
0
mmarekkk3210
pridané 19.1.2018 17:00
(editované 30.1.2018 0:32)
|
detail
(l.133)
|
1
1
Rys28
-> mmarekkk3210
pridané 20.1.2018 0:40
(editované 20.1.2018 0:55)
It's magic
|
detail
(l.68)
|
pridané 19.1.2018 21:40
tie svetelne vlny maju frekvencie ktore ked sa zmiesaju tak sa rusia a amplifikuju spravnym sposobom a vytvaraju dojem farby
podstata je aby boli pixely tak male ze volnym okom nerozlisis jednotlive subpixely funguje to v tlaci aj na displejoch je to len optika nic viac |
detail
(l.189)
|
pridané 19.1.2018 20:30
Presne tak ako tlaciaren len z 3 farieb vytlaci vsetky farby. A presne tak ako oci v tvojej hlave rozoznavaju len tie 3 zakladne farby RGB a ich pomer mozog spracovava do ostatnych farieb.
|
detail
(l.126)
|
1
0
DoperW
-> Rodolfo
pridané 21.1.2018 6:13
Tlaciarne ale pouzivaju 4 farby. A vacsinou ani nie rgb ale cmyk (Cyan, Magenta, Yellow a blacK). Lebo je rozdiel miesat svetlo a inkoust na papieri.
|
detail
(l.189)
|
pridané 21.1.2018 13:45
Ukaz mi kde som vravel ze tlaciarne pouzivaju RGB. Je dost nelogicke aby pouzivali rgb ked ich kombinaciou dostanes bielu, to by museli tlacit na cierny papier, ale v zaujme logiky som myslel ze to kazdy chape...
|
detail
(l.169)
|
pridané 19.1.2018 16:50
Teoreticky viem ako fungujú všetky typy a celkom do podrobna ale takto z blízka a v slowmo ešte nie 😳
|
detail
(l.140)
|
pridané 19.1.2018 15:24
ako vedel som ako crt led alebo oled pracuju ale vidiet to takto :) nadhera
|
detail
(l.101)
|
5
tor
pridané 19.1.2018 14:52
Skoda ze tam neni plazma.
|
detail
(l.68)
|
1
0
TvojDade
-> Jeffinator
pridané 19.1.2018 21:44
toto je uppna hlupost
nerozoznas 1000 fps od 200 fps najlepsie vie clovek rozoznavat pohyb mimo bodu zaostrenia teda v perifernom videni - presne tam kde sa nesustredis ked hras hry rozlisenie ostrosti je pre ludske oko ovela rozlisitelnejsi faktor ako plynulost pohybu v tomto smere takmer nemame limit, ludske oko ma v bode zaostrenia rozlisenie v radoch miliard pixelov |
detail
(l.68)
|
pridané 19.1.2018 21:46
30 a 60 rozlisis a rozlisis aj 100 od 200 ale musis byt vzdy zvyknuty hrat na ten lepsi standard
ale medzi 120 a 200 je tak maly rozdiel ako medzi 60 a 55 |
detail
(l.166)
|
1
0
krash_SR
pridané 19.1.2018 11:30
skoda ze pri tom oled nespomenul podstatny fakt, ze tam su tie pixely medzi sebou oddelene takou prepazkou, aby svitiace pixely neosvetlovali z boku tu cast obrazu ktora ma byt cierna. z urciteho uhla je to na tom videu na sekundu pekne vidno :)
|
detail
(l.112)
|
9
1
elpocoloco
pridané 19.1.2018 10:34
LED obrazovky neexistujú . Sú to lcd s LED podsvietením. Už si to zapamätajte
|
detail
(l.205)
|
1
hyp0
-> elpocoloco
pridané 20.1.2018 16:28
(editované 20.1.2018 16:32)
Oled, qled, amoled su LED obrazovky. Svieti priamo kazdy bod a nepotrebuje podsvietenie. Asi narazas na marketingovy tah spolocnosti vyrabajucich TN panely po prechode z trubicoveho na LED podsvietenie a oznacovali ich ako LED, cim dlho zavadzali ludi,ktori si mysleli, ze maju novu technologiu panelov.
|
detail
(l.112)
|
pridané 24.1.2018 6:36
Narážam na názov článku kde je mimo OLED použitý aj názov LED. OLED amoled beriem je to technológia založená na organických materialoch. Všetko ostatné je Lcd vrátane Qled
|
detail
(l.599)
|
pridané 21.1.2018 10:06
qled nema podsvieteny kazdy bod
|
detail
(l.145)
|
pridané 21.1.2018 8:54
(editované 21.1.2018 8:55)
napr. qled je su quantove body ktore namiesaju miliardy farieb je to taky "potiahnuty film" na ledkach a ledky su len na podsvietenie
|
detail
(l.68)
|
pridané 19.1.2018 21:47
no ale uz by mohli, nech nieco zrazi oled na kolena (aspon cenu)
|
detail
(l.131)
|
3
0
Reaper117
pridané 19.1.2018 10:19
toto by bola lepšia učebná pomôcka ako obrázky nakreslené na tabuľu kriedou
|
detail
(l.85)
|
3
3
Magyar
pridané 19.1.2018 10:17
Ja priznam ze aj 2018 pouzivam CRT obraz emulaciu v hrach a to na RETRO konzole NES a SNES mini !!! U mna priam potrebne..
|
|