01 02 >>
icon
detail (l.135)
1
Dovivan
  pridané 26.10.2018 19:00 (editované 26.10.2018 19:11)
vela toho bolo napisane, je to skoda, lebo tento typ hier mam rad. menej akcie mi nevadilo, lebo v tychto hrach je ta akcia castokrat prehnana a stupidna. Ale vadilo mi vela inych veci. dost odflaknute. dalsie prasuldy odomna neuvidia, ked som teraz po TR zapol RDR2, tak popri tom vyzera TR ako demo titul nejakeho zacinajuceho studia.
icon
detail (l.109)
2 2
branovrtula
  pridané 26.10.2018 16:52
absolutne suhlasim s recenziou, pre mna najslabsi tomb raider , upgradovanie nema zmysel , pribeh obsolutne nechyti, lepsie by som to papisal asi aj ja za jeden vecer , akcie malo , prehladavanie nemasne neslane, sklamanie uplne... minimum zmien pozitivnych , skill tree uplne od veci pre mna, zbrane su nanic ked ich ani neni kde pouzivat. som smutny , lebo predosle dva sa mi pacili omnoho viac...
icon
detail (l.158)
2 0
ProgramAlice
  pridané 26.10.2018 14:54
mna z tejto trilogie tato cast bavila najviac, lebo mi najviac pripominala klasicky tr... ale vedlajsie misie v paititi uz isli na nervy a konec cista katastrofa, pocit mi zostal uplne taky prazdny ako ked na konci 4 spadla do tej jamy, ze wtf to takto ? :D ale celkovo to hodnotim kladnejsie oproti prvym dvom dielom co sa tombraiderovosti tyka
icon
detail (l.207)
3 1
Raina Audron -> ProgramAlice
  pridané 28.10.2018 17:49
Hej, sú tam prvky, ktoré mi tiež pripomenuli klasické tituly (menej akcie, viac hrobiek), ale je to až príliš lineárne a koniec koncom pre mňa slabšie ako prvé dve z rebootu.
icon
detail (l.77)
2 0
MisoMo
  pridané 26.10.2018 13:24
V recenzii chyba zmienka o obtiaznosti hry. Ja neviem, na akej obtiaznosti to Raina hrala, ale na najtazsej je hra naozaj vyzva (aspon zo zaciatku). Preto neviem, ci je namieste kritizovat skill tree a combat. Easy netreba skilly ani otvorit ale na hard to uz je dost podstatne.
Inak s tym jaguarom to asi nie je bug, len trebalo spustit script a potom ten jaguar po par sipoch zdrhne a pride dalsi (spoiler alert, oni su dvaja a druhy ta bude neskor nahanat) a takto dokola.
Inak pekna recenzia a dakujem za historicke okienko v uvode. :)
icon
detail (l.207)
Raina Audron -> MisoMo
  pridané 28.10.2018 17:45
Vzhľadom na to, že hrateľnosť ma nebavila, tak to bolo hrané na normal (hádanky boli na hard bez nápovedy).

Určite na hard to má o niečo väčší dopad, ale polovicu tých skillov boli skôr "cheaty", ktoré som si radšej ani neodomkla (viac reakčného času, Lara sa vôbec nepošmykne, všetko na mape sa zvýrazní, atď.).
icon
detail (l.77)
MisoMo -> Raina Audron
  pridané 31.10.2018 0:43
Dakujem krasne za vysvetlenie :)
icon
detail (l.215)
1 2
???? -> MisoMo
  pridané 26.10.2018 18:29 (editované 26.10.2018 18:31)
obtiaznost nema na hru ziadny vplyv. Vsetko mam full, umrel som. par krat. Exploracia na hard je vyslovene trapna lebo ked vies ako vyzera skala na ktoru sa da vyliezt tak ti tam ta biela farba vobec nechyba a nic ine ta obtiaznost nerobi ako to ze vypina ukazovatele a napovedy. Naboje su uplne vsade po zemi, sipy oprete o stromy a este si ich aj sam mozes vyrabat. Nedajboze ak investujes aj do vlastnosti tak hra sa stava extremne jednoduchou. Raina to vsetko opisla spravne to len vy tu z toho robite inu hru ako v skutocnosti je.
icon
detail (l.77)
MisoMo -> ????
  pridané 28.10.2018 1:08
Si si nevsimol asi tu "(aspon zo zaciatku)" vec :D :D , Ku konci to uz upadalo do stereotypu.
Ale hlavne poukazujem na fakt, ze sa dost meni narocnost na pozornost a skill hraca a malo by to byt spomenute v recenzii. :)

icon
detail (l.171)
2
TomLehockySVK
  pridané 26.10.2018 13:05
TR 2013 bol skoro perfekt, Rise som došiel do polovice a znudene vypol, tento diel už ide úplne mimo mňa a nezaujímal ma už od ohlásenia, žmýkanie tých istých princípov a nič nové zaujímavé nepridávajú.
icon
detail (l.117)
2 0
ryo2
  pridané 26.10.2018 11:32 (editované 26.10.2018 11:33)
Tak já osobně tento díl považuji za nejlepší. Hra se více vrátila k základu - tedy méně akce a více prozkoumávání okolí. Grafika taky pěkná. Za mě 9/10.
icon
detail (l.235)
2 1
Boss Marťas
  pridané 26.10.2018 9:30
Takto to dopadne, keď hráči už nevedia od radosti čo chcú. Ja som si tento diel skvelo užil. Najlepší diel z celej série. Parádne prieskumy, stále bolo čo objavovať. Celkovo skvelý záver. Som rád, že na tom už nerobilo Crystal Dynamics, ale Eidos Montreal.
icon
detail (l.150)
2 0
Nemesis02
  pridané 26.10.2018 9:29
Recenzia je velmi priemerna, priznam sa, mal som problem ju docitat. Mam ale otazku: Hrala autorka recenzie vsetky predchadzajuce diely? Sledovala aj vyvoj hry od zaciatku? Alebo si len precitala historiu TR na Wiki? ;) Lebo uz sa stava trendom, ze prva tretina takychto recenzii zacina hrubym opisom historickych faktov a autor samozrejme nic z toho nehral. Netvrdim, ze je to aj tento pripad, ale z toho popisu to tak vyzera.
icon
detail (l.207)
Raina Audron -> Nemesis02
  pridané 28.10.2018 17:41 (editované 28.10.2018 17:42)
Si robíš srandu, hej? :D Veď tam píšem, že som fanúšikom od TR1, ktorý vyšiel v 1996 a custom levely v TR4 engine hrám doteraz. Hrala a prešla som všetky hlavné diely (okrem Underworld, ktorý som nedokončila). Nič z toho inak nebolo odpísané z wikipédie, iba vedomosti. Vzhľadom na to, že to mal byť vrchol trilógie, diel, kedy sa z Lary stane plnohodnotná vykrádačka hrobov, je to pre mňa sklamanie tejto série.
icon
detail (l.150)
Nemesis02 -> Raina Audron
  pridané 29.10.2018 10:27
Nie, nerobim si srandu. A nechcel som Ta urazit, ani spochybnit to, ze si fanusikom serie. Len som reagoval na to, ako na mna posobila tato recenzia.
icon
detail (l.207)
Raina Audron -> Nemesis02
  pridané 29.10.2018 10:46
V pohode, dík za vysvetlenie.
icon
detail (l.215)
2 0
???? -> Nemesis02
  pridané 26.10.2018 10:00
opak je pravdou. Raina ma TR seriu velmi rada a bohuzial vo vsetkom co napisala jej musim dat za pravdu. Tak vies na zlu hru sa recenzia pise tazko ale napisala vsetko podstatne a spravnymi slovami.
icon
detail (l.127)
johnsonka
  pridané 26.10.2018 8:08
Ja nesuhlasim s vsetkym ale niektore pasaze boli nudne hlavne v tom najvacsom meste ale inak som bol spokojny doharne na 96% a neviem ci nedam aj tych 100%
icon
detail (l.150)
1 0
lucifer_svk
  pridané 25.10.2018 23:27
suhlas i ked umna to bol naj diel zo serie lebo tam bolo menej strielania a viac hrobiek...ale kedzde to bolo 3x to iste a rovnake zbytocnosti a nedotiahnute veci tak ma to nebavilo...zamna 7....
icon
detail (l.106)
3 0
HardBoiled
  pridané 25.10.2018 23:21
Suhlas ohladne skill tree. Dnes je zda sa v mode pchat RPG prvky tam kde nemaju co hladat. V TR urcite nemaju co hladat. Ked chcem hrat RPG, zapnem si Baldurs Gate alebo Fallout, nie Tomb Raider.


Suhlasim aj s totalne nezazivnymi side questami. Nestastne dizajnerske rozhodnutie - silou mocou vkladat do hry par hodin hratelnosti navyse, ktora ale nema s vyvojom hry nic docinenia. Postavy okrem samotnej Lary a Jonaha boli naozaj prilis genericke a neboli nicim co by som si nejak extra dlho pamatal. Pribeh by som nedal ako minus, nebol to sice ziaden masterpiece, ale v zabehnutych standardoch reboot serie si drzal uroven. Aspon pre mna osobne bol dostatocne zaujimavy, aby ma nutil hrat dalej, ale to je len osobny postoj.


Nerozumiem ale vycitke "nudna hratelnost". Hratelnost sa oproti Rise zase o trochu rozsirila, nie je to nic velke, ale posun tam bol. Vseobecne vsak mozme povedat ze je viacmenej rovnaka uz od 2013tky. Ak teda tato hratelnost je stale rovnaka, z toho vyvodzujem, ze autora nebavila ani v predoslych dieloch (co je samozrejme uplne legitimne, nie kazdeho bavi podobny styl hier). Preco to ale potom davat ako minus hry? Respektujem ze recenzia je subjektivny nazor recenzenta, ale ak niekoho dany styl nebavi, nemal by ho, ako taky, hodnotit. Je to ako dat Hitlerovi recenzovat Leninove spisy.


Recenzia je vsak velmi dobra, rad by som takych uzivatelskych nazorov videl viacej.
01 02 >>