|
|
detail
(l.182)
|
pridané 28.5.2012 19:05
Davam ti 100%...pekne si to zhrnul...
|
detail
(l.192)
|
pridané 29.7.2010 21:28
>Re: RE:UNI
no ved, ale ja spominam, kedy prisla vobec prva 3d karta resp. akcelerator..a to bol 3dfx
|
detail
(l.192)
|
pridané 29.7.2010 21:27
>Re: RE:FENDI
no to sa ti hovori ked si cital knihu :)
|
detail
(l.87)
|
pridané 20.4.2010 21:07
>Re: RE:FENDI
Zakladatelia IDu boli tyria a vetci boli zo softdisku...
|
detail
(l.4)
|
pridané 9.4.2010 11:24
tento článok bol pre mňa nostalgiou na staré dobré časy, keď som začal spoznáva čaro PC a PC hier.
|
detail
(l.2)
|
pridané 5.3.2010 12:22
chcel som sem napisat zopar oprav, ale FENDI to uz spravil. Inak otrasny clanok... K tomu hraniu po sieti, uz mnohe letecke simulatory na amige (co boli tiez 3d hry, mnohokrat dost sofistikovane - teda na svoju dobu) a pravdaze aj atari st ho podporovali. Ked uz pisem nieco na danu temu, trosku si to hadam aj nastudujem...
|
detail
(l.300)
|
pridané 17.2.2010 15:02
len par technickych>
- id pod hlavickou softdisku nevydaval. v softdisku len robili 2 z 3 zakladatelov id. - hovertank urcite nebola prvou 3d hrou vobec, 3d hry vznikali uz aj na zx spectre. taktiez to nebola prva FPS, za tu sa poklada Spasim (1974), teda ako kde a ako kto - DN3D slapal na build engine, nie built - hranie Quake cez internet nebolo az takou novinkou ako prezentujes, podporoval ho aj doom, no v trocha inej forme ak ti mozem (a samozrejme aj ostatnym) odporucit, tak si precitaj Masters od Doom od Davida Kushnera. je to o historii id softu a ich hier |
detail
(l.67)
|
pridané 29.1.2010 22:47
spominam si na half-life, jak som to mastil kedysy...
|
detail
(l.87)
|
pridané 17.1.2010 11:04
jajajaj som hraval na playku jednotke quake 2 :D
|
detail
(l.83)
|
pridané 8.1.2010 15:23
to bolo strasne daavno
|
detail
(l.83)
|
pridané 8.1.2010 15:19
to ma prinutilo spomenut si ako som s bratrancom hraval doom
|
detail
(l.87)
|
pridané 17.11.2009 19:35
>Re: RE:Re: RE:Reptile
súhlas...hexen dotiahol starú doomovskú éru do dokonalosti
|
detail
(l.149)
|
pridané 1.11.2009 15:26
júúúj to boli časi vtedy som to hrával ako 6 ročný, no mal som z toho obrovský strach XD
|
detail
(l.63)
|
pridané 28.10.2009 8:38
FAR CRY
|
detail
(l.599)
|
pridané 22.10.2009 17:00
no s tymi grafickymi to nie je celkom presne, ale inak v pohode clanok. Svojho casu na trhu superili 3Dfx- karty Voodoo, a nVidia s grafikami Riva -TNT, az potom prisli GeForce.
|
detail
(l.87)
|
pridané 23.9.2009 20:33
Pekné zhrnutie:)...inak Open GL podporovali aj Quake 1 a Hexen 2, ale neviem, či nie a neskôr, po vydaní Quaka 2.
|
detail
(l.182)
|
pridané 16.9.2009 10:36
no jo > zlate to klasiky
dnes uz len vynimocne zazivam take stavy ako pri nich ;( |
detail
(l.156)
|
pridané 12.9.2009 7:17
>Re: RE:Re: RE:Re: RE:Reptile
ako prepac v tomto mas pravdu technologicky to fakt neprinieslo nic ale ako hovorim napadi tam boli paradne si si mohol vibrat s troch charakterou zbrane tam boli vimakane pouzivali manu poslednu zbran si si musel zlozit s troch casti ktore si hladal pocas hry dalo sa tam pouzivat kopec predmetou a celkovo design levelou bol uzasny vsetko hadanky ked som to hral som sa riadne zapotil kym som to presiel
|
detail
(l.192)
|
pridané 11.9.2009 16:02
>Re: RE:Re: RE:Reptile
no tak daj nejaky. A skor som to myslel, ze technologicky
|
detail
(l.156)
|
1
R1A1M1P1A1G1E
-> Reptile
pridané 9.9.2009 15:03
>Re: RE:Reptile
nesuhlasim s tvrdenym ze hexen nepriniesol moc inovacii v tej dobe ked to vislo ja som to hraval to bolo to najlepsie s vela dobrimi napadmi
|
|