01 02 03 04 05 06 07 >>
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 9.4.2019 16:19
len kvoli velkej medializacii...
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 9.4.2019 15:17
ked sa CEO Biowaru dnes ospravedlnil za tie veci tak asi ano bol to maly problem :D :D
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 8.4.2019 14:04
no vsak ano :) problem je proste ze sa z toho robi velke halo, hlavne z toho robia halo uzivatelia webov a samotne weby a pritom zamestnanci BioWare su ticho az na par kusov :D vas to trapi zda sa viac nez nich samotnych
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 8.4.2019 13:58
skus si 12tky cely rok ... + psychicka unava a si to mozes hodit ...
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 8.4.2019 13:46
jop, pracoval som na stavbe tak viem ake je to tahat cely tyzden 12tky
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 8.4.2019 13:42
vsetok vyvoj ma nejake issues ale toto co predviedli v BIOWARE je extreme vies si predstavi od 9-00 a.m do 9-00 p.m 6 dni v tyzdni 12 mesiacov ? uprimne
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 8.4.2019 13:38
ale vsak aj to nespochybnujem, nespochybnujem problémy s hrou.... spochybnujem vsak poukazovanie na problemovy vyvoj, ktorym si prechadza snad kazda jedna hra
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 8.4.2019 13:26
hlavne ze ty vies o vsetkom Maros ... tym clankom sa da pohode verit lebo to nikto nevyvratil ... ci si myslis ze je normalne ze Anthem vysiel v takom stave akom vysiel ze tam nie je nic a ani core nefunguje co sa tyka statistik ? alebo Andromeda ... pravda je taka ze prd vies ty pan recenzent
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 8.4.2019 13:11
co cakas od fanusikov KOTAKU? navyse su pravdepodobne ako ty, tiez o nicom nevedia
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 8.4.2019 13:02
zaujimave ze ohladom Kotaku a tych clankov co robil Schrier nebol ziaden poprask ... zmenili sa pomery pravdepodobne

icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 8.4.2019 11:47
Ale toto nie su konspiracie co som napisal. Toto su realne veci, ktore vysvetli na povrch a bol z toho riaden poprask svojho času....
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 8.4.2019 8:47
Hovorim Blaha .... este si zabudol na Sorosa :D
icon
detail (l.131)
dzebedajo
  pridané 4.4.2019 16:51
EA uz nic nema pre mna, mozno novy NFS
icon
detail (l.89)
vlksvk -> #maskarnyples
  pridané 4.4.2019 15:25 (editované 4.4.2019 15:27)
EA,mf 2 mala preplna DLC,mf 3 aj ked to bola dobra hra podla mna,mala nejake tie shennanigans s multiplayerom a endingom atd,potom prisiel sjw sen Inquisition a ako isla dole EA isiel s nou aj Bioware,vsetci sme vedeli ze to tak dopadne ked ich EA kupila
icon
detail (l.89)
vlksvk
  pridané 4.4.2019 15:23
tak dlho nevedeli kam ho smerovat,az ho nasmerovali nikam :D
icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> ThruthSeeker
  pridané 4.4.2019 10:35
Lebo Kotaku je zumpa hernej zurnalistiky...Poznas GamerGate? Poznas ich agresivne presadzovanie SJW poltiky v hrach, resp v ich recenziach na hry? Vies ze sa ich redaktor Nathan Grayson vychrapal s jednou vyvojarkou hier a potom jej hry v clankoch vyzdvihoval? Cele Kotaku je prehnite od kosti, kazdy normalny clovek to vie...
icon
detail (l.99)
ThruthSeeker -> Blackened Halo
  pridané 4.4.2019 9:33
lebo si taky kecal ako on ... dookola tie iste dristy ... ze Kotaku robi z komara somara ci boha

icon
detail (l.219)
Blackened Halo -> Horace
  pridané 4.4.2019 8:47
skôr si sleduj tie svoje, lebo ti nejake veci unikaju
icon
detail (l.188)
1 0
matovan -> WampyR
  pridané 3.4.2019 21:56
Ja by som to hlavne videl na tie odchody ľudí. Je možné, že po tých tituloch, ktoré Bioware dlhé roky produkoval, sa proste ľudia unavili a začali odchádzať z dôležitých postov. Pokiaľ to bolo vo väčšej miere, ako bola firma schopná zniesť, ukázalo sa to v horšom riadení a celkovom výkone. Napriek tomu stále sa navonok tvárili, že dokážu vytvoriť plnohodnotný AAA titul a pri tom Anthem sa najviac ukázalo, že už nato proste nemajú. Kvalitní ľudia vo firme rastú roky a nedajú sa tak ľahko nahradiť, pokiaľ odídu vo väčšej kvantite a v krátkom časovom slede.
icon
detail (l.187)
WampyR -> matovan
  pridané 3.4.2019 21:48
ono nemusel byt teoreticky vyslovene zly, ale ked im odislo vela ludi, tak ich nemas kym nahradit a potom beres co pride, len aby bolo a v takejto situacii ti ani ten najkvalitnejsi menezeris neurobi zazraky
01 02 03 04 05 06 07 >>