01 02 03 >>
icon
detail (l.191)
H.A.W.K -> ChrissMaz
  pridané 13.7.2016 18:37
dik za info...kazdopadne, stale je to AT a aby to robilo dieru do zeme len pre efekt je trocha meh :)
icon
detail (l.191)
H.A.W.K -> TimoteoN
  pridané 13.7.2016 18:28
ty si velmi ostry...vlastne neviem preco na teba vobec reagujem
icon
detail (l.115)
TimoteoN -> ceto
  pridané 11.7.2016 10:17
battlefront a celkovo všetky "vesmírne" alias COD ma nebaví :) z BF 1 som nadšený.
icon
detail (l.85)
majkyy89 -> huska100
  pridané 10.7.2016 22:47
Tak to áno. Len som nan ňu pozabudol pri písaní postu
icon
detail (l.127)
ceto -> TimoteoN
  pridané 10.7.2016 14:40 (editované 10.7.2016 14:42)
Bez logiky je pouzivat vsetky zbrane pre vsetky strany konfliktu a vymyslene prototypy detto. Tazko vysvetlovat hlupemu fanboyovi co nevie rozdiel medzi simulaciou a autenticitou. Predpokladam ze rovnako si obhajoval aj battlefront
icon
detail (l.115)
1
TimoteoN -> ceto
  pridané 10.7.2016 12:44
Prečo je BATTLEFIELD v TOP rebríčku hier na svete ? nejaký dôvod to bude mať. ty obyčajný človiečik môžeš mať názor hej ale nikoho nezaujíma pretože keby si dal aspoň konštruktívnu kritiku ale ty to zhejtíš a úplne bez logiky. veď sa zamysli čo píšeš.
icon
detail (l.93)
2 0
jeremy42
  pridané 10.7.2016 1:19
Niekedy okolo roku Pana 2007, po tom co vysiel prvy Crysis, jeden z jeho autorov sluboval, ze v nasledujucich 5 rokoch bude destrukcia v hrach na takej urovni, ze sa budu na stromoch lamat jednotlive konare....je rok 2016 a HW asi 6 - 10x vykonnejsi ako pred 9 rokmi.....len ten pokrok a vyvoj tej destrukcie v hrach akosi nevidno.... BF 1 nevypada zle, ale ani revolucne dobre. Stale sa teda budeme stretavat s destrukciou, ktora je presne urcena, navyse trochu komicka...Troska smutne, nemyslite?
icon
detail (l.127)
ceto -> TimoteoN
  pridané 9.7.2016 17:30
aha som zabudol ze aby niekto mohol kritizovat hry musi byt vyvojar :D gratulujem ti k tvojej demencii
icon
detail (l.91)
SoulCaliber -> huska100
  pridané 9.7.2016 17:17
icon
detail (l.133)
tgilux
  pridané 9.7.2016 15:12
Celkom v poho deštrukcia... nie je to ako v BC2 ale pohodka
icon
detail (l.132)
1 0
SimonJe -> moody11
  pridané 9.7.2016 14:23
((: taky tak.. a ano, chapem tvoj point, tak dufam, ze to optimalizuju tak, ze to zachova aj hratelnost ale bude tam aj zaujimava fyzika
icon
detail (l.115)
2
TimoteoN -> ceto
  pridané 9.7.2016 11:13
aha ozval sa master čo v živote nič nedokázal... skús vytvoriť ty hru ako oni a sprav si ju podľa seba ty de ment. a neodpisuj.
icon
detail (l.58)
2 0
huska100 -> majkyy89
  pridané 9.7.2016 10:41
ja by som este silno odporucil Red Orchestra 2
icon
detail (l.85)
1 0
majkyy89 -> ceto
  pridané 9.7.2016 9:05 (editované 9.7.2016 9:06)
Alebo ked chce niečo čo je trochu realisticke ma na vyber z prvej svetovej Verdun. Alebo z modernych čias Project Reality alebo Squad. Stačí sa lem pozrieť mimo mainstream.
icon
detail (l.39)
moody11 -> Zemla
  pridané 9.7.2016 8:21
50sec. vo videu, dal mu 2 rany a uz tam moc betonu nezostalo ...
icon
detail (l.214)
Zemla -> moody11
  pridané 9.7.2016 1:39
a da sa ten bunker cely rozstrielat? pochubujem.
icon
detail (l.39)
3 0
moody11 -> SimonJe
  pridané 9.7.2016 0:22 (editované 9.7.2016 0:23)
Som rad ze sme si to vyjasnili a som rad ze sa chapeme. A v neposledom rade ma tesi ze nasu konverzaciu vedieme na slusnej urovni. :)
Ale proste mne to neda ked hraca naladia na znicitelne prostredie a riadne masakre, a potom na youtube najdes video kde tank nevie prerazit tehlovu stenu baraku. A ten bunker je ako z aero cokolady od orionu.

Ked si to zoberieme po herno-logickej stranke tak:
SCENA1 : Vidim tank > ruti sa na mna > hura bunker = super skrys tam ma nedostane > jedna rana a cely bunker sa zosype na mna...

SCENA2 : Vidim tank > ruti sa na mna > aha kusok rozsypanej tehlovej steny > *troll face* > som zachraneny mozem si ist spravit kakao lebo sa ku mne nedostane ...

icon
detail (l.132)
2 0
SimonJe -> moody11
  pridané 8.7.2016 23:53
K+, udrzal si si uroven, mna to rano vytocilo, nedal si sa a pekne to vyargumentoval, to sa tak casto nevidi, dakujem a prepac :) Myslim, ze je jasne, ze to nemoze byt uplne fully, lebo potom by to menilo mechaniku hry. BF nebude arkada, ale zas ani taka Arma, nieco medzi, v com nevidim problem, nema to byt simulacia ale ponuka zaujimave moznosti simulacii podobne. Len mi pride zvlastne, ze zacnes pochybovat o kupe preto, ze skratka sa tam neda znicit vsekto. Mne to pride celkom logicke, ze sa neda ocakavat takato feature :D inac ja si to nekupim, lebo to nerozbeham a hry si kupim tak 2-3 za rok, prave overene, kvalitne, hlavne starsie. Len pre mna nie je dovod na nekupu to co si popisal a co ma zarazilo :)
icon
detail (l.39)
4 0
moody11 -> SimonJe
  pridané 8.7.2016 23:18
Boze co som komu spravil ze si musim takto obhajovat moje komentare ? ... A citujem popis hry na origine : "Fully destructible environments and ever-changing weather create landscapes that change moment to moment; whether you’re tearing apart fortifications with gunfire or blasting craters in the earth, no battle is ever the same."

Pokemoni aspon nezavadzaju zakaznikov ...
Ak budem chcet hrat viac arkadovu hru s neznicitelnym prostredim tak si pojdem zahrat COD...od BC2 nespravili este dobry battlefield...

Kvalita hier ide do hovien kvoli takym ako si ty, opiju ta rozkom, spravia dobry trailer a uz to mas predobjednane a trhas stranky z kalendaru. A ked sa ti do ruk dostane nejaky nepodarok tak ti to vobec nevadi a obhajujes si to tak ze si hovoris: je to lepsie ako pokemoni...

Mozno sa to este do full releasu zmeni...
icon
detail (l.127)
3 1
ceto
  pridané 8.7.2016 23:13 (editované 8.7.2016 23:13)
reskin bf4. vacsina zbrani su prototypy ktore sa nepouzivali a to ze kazda strana bude mat rovnake zbrane je nonsense. a nechodte fanboys s argumentami ze by to nebolo vyvazene.(counter strike). oh. a francuzska armada ktora bojovala v prvej svetovej vojne najdlhsie a bola najvacsia pride ako DLC
01 02 03 >>