01
icon
detail (l.150)
GenezisO
  pridané 11.1.2019 15:10
tak toto je prve in game video kde su tiene fakt uveritelne
icon
detail (l.75)
Roslik
  pridané 11.1.2019 10:49
mňa by zaujímalo prečo diváci točia videá na svoje mobilné telefóny. To na čo je im také video?
icon
detail (l.157)
2 3
ZOLLINO
  pridané 11.1.2019 10:44
no proste prkotina, vylepsuje detaily ktore si v rychlejsej hre ani nevsimnete, v pomalsom SP mozno ano, ale neni to revolucia, proste postupne pridavanie detailov... pretoze za to ze v roku 2019 mame konecne odraz v zrkadle asi na strom nevyskocim
icon
detail (l.169)
1 0
Rellik -> ZOLLINO
  pridané 11.1.2019 16:13 (editované 11.1.2019 16:18)
v rýchlej hre BF si si v MP nevšimol toho high resolution burgru ale je tam .. dôvod ? maličké detaily utvárajú celok. Svetlá a tiene tvoria najviac z toho čo si človek všimne. Preto sa za posledné roky na svetlá a tiene klade dôraz a snažia sa spraviť hru príjemnejšiou a aby vypadala ako celok nie ako zlepenec rôznych techník.
icon
detail (l.97)
Andyno -> ZOLLINO
  pridané 11.1.2019 12:54
Hej, hej. Myslím, že si to vystihol a zhrnul celkom pekne.
icon
detail (l.214)
2 0
Zemla -> ZOLLINO
  pridané 11.1.2019 12:16 (editované 11.1.2019 12:17)
tvoj komentar naznacuje ba priam krici o nedostatku edukacie v tomto smere a robi z teba minimalne zviera s usami co hyka.
Ale to nevadi...komentuj dalej, zi si vo svojej mydlovej bubline
icon
detail (l.97)
2 0
Andyno -> Zemla
  pridané 11.1.2019 12:56
Čo keby si to trochu viac rozvinul? Pravdepodobne máš nejaké argumenty, tak sem s nimi!
icon
detail (l.150)
2
GenezisO -> Andyno
  pridané 11.1.2019 15:16
level 170, ale reagoval na Zollina uplne od veci podla mna, raytracing nie je nic tak extremne, je to vec ktora sa v disney a celkovo v kinematografii vyskytuje uz desatrocia, je to len iny sposob prenasania svetla z povrchov na ine, je to blizsie realite nez co maju hry bez RT ale nie je to nic svetove, je to uplne jednoduche hranie so svetlom a s odrazmi, akurat ze grafiky dostupne pre bezneho cloveka doteraz neposkytovali taky vykon aby malo vyznam RT realne implementovat do hier
icon
detail (l.97)
3 0
Andyno
  pridané 11.1.2019 9:23
Viac by ma potešilo čokoľvek iné o tejto hre než info o raytracingu...
01