|
|
detail
(l.92)
|
2
0
Ezreal
pridané 25.2.2019 10:55
(editované 25.2.2019 10:57)
co cakat od firmy ktora znicila znacku medal of honor, c&c,nfs a duna...pritom kazda z tych hier su klasiky a vlastne aj zakladatelia svojho zanru...
|
detail
(l.169)
|
5
0
Rellik
pridané 24.2.2019 22:36
(editované 24.2.2019 22:38)
Pracovať tvrdo roky na tak veľkom projekte ktorý očakával každý fanúšik scifi, SW univerza či i len hráč čo chce niečo kvalitné a zistiť že to musím zabaliť lebo to nesedí do tabuliek a grafom nejakej uslintanej kravaty tak to tiež zabalím zo dňa na deň a hľadám miesto u iného vývojára či si založím vlastné štúdio. Pre istotu stiahnem sebou i kolegov, dobre urobila ! Talentovaný ĺusia nemajú čo robiť pre EA, tam svoj potenciál majú obmedzený a nevyužitý. Veľká škoda toho projektu.
|
detail
(l.213)
|
2
0
Patrix85
-> Rellik
pridané 25.2.2019 1:16
možno by to nebolo vôbec tak dobré. Vieš, ako to je. Nevydaná hra je vždy tá najlepšia ever.
|
detail
(l.169)
|
pridané 25.2.2019 7:28
nehovorím že mala byť najlepšia hra ever ale určite by nebola zlá, ak by to tak bolo tak by s tým ani nezačali. Skôr im to nesedelo z dôvodu že sa jedná o SP hru ktorá pre EA nemá v týchto časoch zmysel, veď vieme prečo.
|
detail
(l.146)
|
pridané 24.2.2019 22:00
podla blbost cely ten vymysel ze hra bola velmi daleko. Ak by to bola pravda, uz davno by ukazovali videa, obrazky a pod... Mali koncept a engine... a velke sny
|
detail
(l.170)
|
3
0
pallino
pridané 24.2.2019 20:42
ako, hram anthem, bavi ma to... ale dufam ze sa EA zobudi ze game as a live service nie ulsu vsetko a nie kazda hra sa na to hodi...
|
detail
(l.92)
|
pridané 25.2.2019 11:22
Zle je to preto lebo je malo contentu. Radsej by si clovek priplatil.
|
detail
(l.256)
|
pridané 25.2.2019 11:03
nezobudí s tým nerátaj. 😎
|
detail
(l.98)
|
pridané 24.2.2019 20:11
Ved nech to dokoncia cez kickstarter alebo stylom Star Citizen. Kde je vola tam je cesta. Hru od takehoto studia by som si kludne aj predobjednal, ak by im to malo pomoct.
|
detail
(l.154)
|
1
0
daevastator
pridané 24.2.2019 19:28
"hra stratila zmysel v obchodnom pláne spoločnosti EA" aka krasna buducnost nas s Game as a service caka...😍
|
detail
(l.184)
|
pridané 24.2.2019 19:23
Trochu mě zarazila informace o nutnosti konvertovat engine na third person...přitom třeba tenhle pohled v Battlefrontu 1 i 2 fungoval velmi dobře, jak z pohledu animací, tak i gameplay.
|
detail
(l.599)
|
2
0
saver
-> SGoE
pridané 24.2.2019 19:24
mozno to uz bolo vdaka ich praci, trebalo by pozriet od kedy to vyvijali
|
detail
(l.184)
|
pridané 24.2.2019 19:27
Je to možné...vzhledem k informaci o pokročilém stádiu vývoje to mohlo být ve vývoji současně s Battlefrontem, který vyšel ve 2015, ale to už hádám asi nezjistíme.
|
detail
(l.152)
|
3
Adridos821
pridané 24.2.2019 19:02
"Museli sme ho prerábať na third person platformu, plátať diery a pokryť všetky tie veci, na ktoré nebol navrhnutý."
Nechcem byť hnusný, ale na engine vyšli 4 NFS hry, 2 Garden Warfare hry, čo sú všetko 3rd Person tituly. Na zložitosť budovania základov pre RPG sa sťažovali pri Dragon Age: Inquisition. A potom zasa pri Mass Effect: Andromeda, tak aj Anthem a teraz ešte aj toto. To nie je problém enginu. To je problém absolútne zfušovaného vývoja na strane tvorcov hry. Prečo ME:A nepoužil základ vytvorený pre DA:I, aj keď sú hry skoro navlas rovnaké? Prečo sa na tieto úplne zabudlo a robili všetko nanovo pre tieto hry? Toto nie je na hlavách tvorcov enginu v DICE. Toto je neschopnosť ľudí, ktorí na týchto hrách robili. |
detail
(l.213)
|
3
0
Patrix85
-> Adridos821
pridané 24.2.2019 19:16
myslím, že šoférovanie auta a hranie za postavu je kus rozdiel, hlavne, keď si vezmeš do úvahy aj to, že každé BFko má vozidla a pohľad z tretej osoby pri nich.
|
detail
(l.152)
|
1
Adridos821
-> Patrix85
pridané 24.2.2019 20:01
No v Garden Warfare žiadne vozidlá nie sú. A prvá z tých hier je už 5 rokov stará.
Jediné, čo má napadá sú pohyby postavy, hlbšia interakcia s prostredím pred kamerov... čo je ale zase dosť pritiahnuté za vlasy dávať za vinu enginu. |
detail
(l.165)
|
pridané 24.2.2019 23:04
Neboli GW este na Unreal engine?
|
detail
(l.213)
|
2
0
Patrix85
-> Adridos821
pridané 24.2.2019 20:03
viem, že pri DA:I hovorili niečo o tých možnostiach a tak, aj keď postavám dávaš skilly a podobné veci, že na to ten engine nebol vôbec stavaný. A keď si to porovnáš s BFkom, tak je to dosť rozdiel. Pri BFku máš maximálne jednu zbraň a pištoľ a to je všetko. Žiadne možnosti. Ešte nôž ako melee. Chýba tam hocijaká hĺbka.
|
detail
(l.148)
|
pridané 24.2.2019 18:55
(editované 24.2.2019 18:56)
Ach jaj.. co to len pripomina. Je otazne nakolko sa vyvoj ME:A a Ragtag kryli, no ak sa nemylim, na tomto sa zacalo robit o nieco neskor. Ved uz Bioware musel riesit prakticky rovnake problemy s Frostbite-om.
Tak ale potom uz naozaj EA nechapem. Nanutia vsetkym engine, o ktorom vsetci velmi dobre vedia na co je dobry a na co nie/co mu v danom momente chyba vs. v akych hrach ho chcu pouzit a ked sa v jednotlivych studiach zacnu kopit kvoli tomu problemy, tak nie aby bud vyhradili specialny tim len na dorobenie enginu, alebo ze by im na pomoc poslali docasne ludi z DICE, ktori priamo Frostbite vytvarali. Ved to takto vyzera, ako keby sa tak na Bioware ako aj na Henningovej tim kompletne vysrali a nechali ich, nech sa s nevhodnym enginom boria sami, bez pristupu k zdrojom, prip. rieseniam ostatnych timov. Ved v tom clanku o vyvoji ME:A ludia z Bioware spominaju aj to, ze posledny cca rok mali veci, co im chybali, dorobene. Potom sa ale nanucuje otazka, v com je vlastne pre Bioware a ostatne "podstudia" dobre byt pod EA? Co z toho potom pri takomto pristupe maju? |
detail
(l.87)
|
pridané 24.2.2019 18:31
uz by mohli sakra spravit novy jedi academy... a akceptovat Katarna ako kanon. Kradez planov DS, kludne vynechat..
|
|