01 02 03 04 05 06 07 ... 08 >>
icon
detail (l.29)
1
brembo26
  pridané 16.2.2019 10:56
potreboval by som poradit, nie som si isty a viem ze tento clanok je o konzolach, ja sa chcem spytat ohladom PC a Metra Exodus, mam docela slusnu GPU (Titan Xp) a CPU (i7-5960x), fungujem na Windows 7 teda je tam directx 11, rozmyslam nad preinstalovanim na windows 10 a bol by tam directx 12, otazka je ci to ma nejaky zmysel robit co sa tyka vykonu v tejto hre Metro Exodus, pojdu moje fps hore tym ze preskocim na DX12 aspon trosku ci to nema zmysel robit?
icon
detail (l.131)
1
dzebedajo
  pridané 15.2.2019 17:45
Ako konzolak som myslel ze ked niekto sa pysi 2080ti tak je teraz za vodou
icon
detail (l.153)
džoudžou
  pridané 14.2.2019 19:48
wqhd ultra 45 a som dobacoval 😬😄
icon
detail (l.143)
dodush
  pridané 14.2.2019 14:30
som myslel ze ten dlss bude lepsie vyzerat :/

icon
detail (l.29)
1 0
M4rtinM
  pridané 14.2.2019 11:52 (editované 14.2.2019 11:57)
RT no neviem až taká novinka to nie je a je to zbytočné (do hier). Mne to pripadá čím viac pásikov, tým viac Adidas 😂 https://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics )

On March 16, 2007, the University of Saarland revealed an implementation of a high-performance ray tracing engine that allowed computer games to be rendered via ray tracing without intensive resource usage.[17]

On June 12, 2008 Intel demonstrated a special version of Enemy Territory: Quake Wars, titled Quake Wars: Ray Traced, using ray tracing for rendering, running in basic HD (720p) resolution. ETQW operated at 14-29 frames per second. The demonstration ran on a 16-core (4 socket, 4 core) Xeon Tigerton system running at 2.93 GHz.[18]

At SIGGRAPH 2009, Nvidia announced OptiX, a free API for real-time ray tracing on Nvidia GPUs. The API exposes seven programmable entry points within the ray tracing pipeline, allowing for custom cameras, ray-primitive intersections, shaders, shadowing, etc. This flexibility enables bidirectional path tracing, Metropolis light transport, and many other rendering algorithms that cannot be implemented with tail recursion.[19] Nvidia has shipped over 350,000,000 OptiX capable GPUs as of April 2013. OptiX-based renderers are used in Adobe AfterEffects, Bunkspeed Shot, Autodesk Maya, 3ds max, and many other renderers.
icon
detail (l.215)
2 4
????
  pridané 14.2.2019 10:31
Jasne takze ked s RT neprislo amd uz to nie je buducnost lebo NV. Takze nvidia mala cakat az sa amd preberie a zacne nieco robit v tomto smere a potom to bude to prave RT? Daj sa liecit clovece. Bud rad ze s tym nv prisla teraz lebo ak by sme mali cakat na amd vsetko by sa muselo robit zase od nuly a takto uz casom tie studia s tym budu mat nejaku skusenost. Rt je fajn ale zatial narocne na vykon ako kazda nova technologia. Chod si radsej umelo navysovat naroky na v ram. To ti ide velmi dobre.
icon
detail (l.61)
4 1
uxxie -> ????
  pridané 14.2.2019 15:07
lol. AMD ukázalo raytracing ešte keď pravdepodobne nosil plienky. Ako to vtedy nebolo reálne kvôli náročnosti na výpočty, tak to nie je reálne ani teraz.
Ale žijeme v dobe keď predáva marketing a nie reálny stav vecí, históriu computingu nikto neovláda a potom tu máme vyjadrenia ako tento tvoj blivajz.
icon
detail (l.147)
LadIQe -> ????
  pridané 14.2.2019 14:19
jo je to zle ze s tym nv prisla, kedze ta to akurat zamkne pre seba, ostatnym ukaze prostrednik a bude tak ci tak len na amd aby to rozsirili ako standard :D taze jo RT je zbytocnost pri nv politike
icon
detail (l.92)
Ezreal -> ????
  pridané 14.2.2019 12:43
ak nemas akcie nv alebo ta dak neplati tak si akurat totalny traged ako plugo len si nv bota...cize skoda debaty kedze si ovca co si teraz mysli ze rt vymyslela nv :D:D:D
icon
detail (l.92)
Ezreal
  pridané 14.2.2019 9:30
cize to ide nehratelne aj bez rt s rt je to nehratelne uz uplne :D okrem fhd na 2080ti...presne ako som si myslel
icon
detail (l.126)
Elmilitante
  pridané 14.2.2019 9:29
1440p ultra 34fps? dziizs a to som si myslel ze ze to dam aspon na 50..musim pozriet porovnavacku detailov, ved to je sialene..
icon
detail (l.102)
Demonx16
  pridané 14.2.2019 9:16
hmm este musim prejst Last Light a uvidim co s Exodusom... ak na PC tak o rok. Shit store si nebudem kvoli tomu zriadzovat. Ale asi aj vzhladom na GTX970 a i5 - 3570 to mozno skusim na xboxe radsej. Aj ked som este FPS teda s gamepadom nehral...
icon
detail (l.125)
Asimister
  pridané 14.2.2019 8:52
Najhorsie je natom ze full hd je totalne rozmazane , pouziva to Fxaa a Txaa a naozaj sa nato neda pozerat. Jediny fix je dat si shader na 3.0 alebo 4.0 a medium detaily. Vsak zajtra uvidite
icon
detail (l.215)
???? -> Asimister
  pridané 14.2.2019 9:53
Mozno to ma aj prepisovatelny config ako LL kde sa tieto blbjny dali prepisat a vypnut aj mimo globalnych nastaveni v hre.
icon
detail (l.72)
Duuku
  pridané 14.2.2019 8:46
1070Ti ve full hd na ultra detaily? Parada :)
icon
detail (l.131)
PART1 -> Duuku
  pridané 14.2.2019 9:07
Tiež sa teším z toho :)
icon
detail (l.105)
VLADTEPES
  pridané 13.2.2019 23:44
Chlapy mne akurat dosiel email ze metro bude dorucovane kurierom to jako zajtra ? Vzdy mi dojde mail vecer a na druhy den to mam doma jako je to mozne ? Objednal som z PGS krabicovku .
icon
detail (l.156)
Plugo -> VLADTEPES
  pridané 14.2.2019 9:18
ak mas pgs tak metro mas uz dnes
icon
detail (l.105)
VLADTEPES -> Plugo
  pridané 14.2.2019 11:39
Noo mam to doma aktivoval som a teraz cakam ako debil aby som to mohol zacat stahovat lebo v krabicovke bola iba instalacka epicu a kod na aktivaciu a zajtra si zahram hovno lebo uz vidim ako bude 50 giga stahovat jak posrate .
icon
detail (l.143)
1 0
dodush -> VLADTEPES
  pridané 14.2.2019 16:55
sucitim s tebou :(
01 02 03 04 05 06 07 ... 08 >>